اولین ثبت‌نام یارانه در کدام شهر بود؟



اخبار,اخبار اجتماعی,ثبت نام هدفمندی یارانه ها

 

اخبار اجتماعی - اولین ثبت‌نام یارانه در کدام شهر بود؟

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان اینکه اولین ثبت نام در نخستین ثانیه روز ۲۰ فروردین در استان مرکزی انجام شد، گفت: زنجیره‌ای از بانک‌های اطلاعاتی برای انجام ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی به خدمت گرفته شده است.

به گزارش فارس، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان اینکه اولین ثبت نام در نخستین ثانیه روز ۲۰ فروردین در استان مرکزی انجام شد، گفت: زنجیره‌ای از بانک‌های اطلاعاتی برای انجام ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی به خدمت گرفته شده است.

نصرالله جهانگرد با بیان اینکه زنجیره‌ای از بانک‌های اطلاعاتی برای انجام ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی به خدمت گرفته شده است، اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و همچنین امکانات پیش بینی شده در حوزه زیرساختی، افرادی که آخرین رقم سمت راست کارت ملی آنها «یک» بود، توانستند دو ساعت زودتر یعنی از ساعت ۲۲ شب گذشته نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سایت ثبت نام هدفمندی یارانه ها در اولین ثانیه‌های روز ۲۰ فروردین ماه در اختیار متقاضیان قرار گرفت،‌ افزود: اولین ثبت نام در نخستین ثانیه در استان مرکزی و دومین ثبت نام در استان لرستان انجام شد.

معاون وزیر ارتباطات گفت: با توجه به اتصال شبکه‌های بزرگ بانک‌های اطلاعاتی و به منظور جلوگیری از تماس‌های غیر معقول و حملات سایبری، کنترل‌هایی به روش برخط در سیستم اعمال شد که موجب بروز کندی دسترسی مردم در برخی نقاط و استان‌های کشور شد.

به گفته وی، این اختلالات تا ظهر برطرف و سیستم به مرور زمان در نقاط مختلف در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان اینکه در راستای برطرف شدن کندی‌های نرم افزاری، مجموعه شبکه در کنار گروه نرم افزاری و خدمت رسانی قرار گرفته است، گفت: ظرفیت اینترنتی بسیار وسیعی از امکانات و تجهیزات ارتباطی فراهم شده تا متقاضیان بتوانند در سایت ثبت نام خود را انجام دهند.
اخبار اجتماعی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------