تحقیق و تفحص از شهرداری به زودی به جریان می‌افتد



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی  , پزشکیان

نائب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان تهران در مجلس اعلام کرد: موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در هیات رییسه مجلس مطرح شد و قرار است به زودی به جریان بیافتد.

  به گزارش ایلنا، مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای و اخطار اصل ۷۶ قانون اساسی گفت: مجلس حق تحقیق و تفحص در همه امور را دارد. بیش از سه هفته از حضور شهردار تهران در کمیسیون عمران گذشت و هنوز دوستان نماینده هیچ اقدامی نکرده‌اند.

 

این نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به رییس جلسه اظهار داشت: لطفاً دستور بفرمایید کمیسیون عمران حتماً تحقیق و تفحص از املاک نجومی را پیگیری کند. 

 

عضو هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس خاطرنشان کرد: گزارشی که کمیسیون اقتصادی ارائه کرد، نشان می‌دهد که واقعاً ما باز هم چاقوی خودمان را خودمان کُند می‌کنیم، جمعی تصمیم گرفتند در مورد یک مشکل اقتصادی که بحث قاچاق کالا است تحقیق و تفحص کنند، ممکن است ستاد مبارزه با تحقیق و تفحص از مبارزه با قاچاق کالا مشکل نداشته باشد، اما برخی بحث‌ها نظیر اسکله‌های غیرمجاز یا امور گمرکی نیازمند رسیدگی است؛ بنابراین با توجه به اینکه مجلس در این امور حق ورود دارد باید از این حق به نحو احسن استفاده کنند.

 

مسعود پزشکیان که ریاست نشست علنی امروز را برعهده دارد، در پاسخ به این تذکر گفت: درخواست شما برای تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری در هیات رییسه مطرح شده و قرار است به جریان بیفتد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------