آماده‌باش مدیریت بحران در 16 استان درگیر برف



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی , مدیریت بحران

.معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از اعلام آماده باش مدیریت بحران استان های برفگیر در پی کاهش دما و بارندگی های اخیر خبر داد.

 مرتضی اکبرپور در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص برودت هوا و کاهش چشمگیر دما در برخی از استان های کشور و همچنین با توجه به بارش های اخیر برف و باران،  سازمان مدیریت بحران کشور، مدیریت بحران این استان ها را به حالت آماده باش درآورده است.

 

وی با بیان اینکه به دستور ریاست سازمان مدیریت بحران، تیم های مدیریت بحران در استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، البرز، قزوین، زنجان، همدان و تهران به حالت اماده باش درآمده اند، گفت: از مدیران کل بحران این استان ها خواسته ای که تمامی تجهیزات خود برای مقابله با سرمای شدید را به حالت اماده باش درآورده و توصیه ها و هشدارهای لازم را نیز به شهروندان و ساکنان استان ها بدهند.

 

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه درحال حاضر مدیریت بحران از آمادگی خوبی برخوردار است، به ایسنا گفت: از استان ها خواسته ایم تا در صورت کمبود امکانات مراتب را به سازمان اطلاع دهند.

 

وی همچنین از شهروندان خواست که در شرایط فعلی از سفرهای غیرضروری درون و برون شهری پرهیز کرده و اگر قصد مسافرت دارند حتما تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند. ضمن آنکه با همکاری شهرداری ها و راهداری اقداماتی چون پاشیدن شن و نمک در معابر نیز در حال انجام است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------