زائران اربعین ۹۵۲ میلیون تومان خسارت گرفتند



  اخبااجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,تصادفا

یک مقام مسئول گفت: در ایام اربعین مجموعا ۹۵۲ میلیون تومان خسارت خودرو به زائران پرداخت شد.

 به گزارش  صدا و سیما، عباس فراشیانی با بیان اینکه در ایام اربعین در مجموع ۹۵۲ میلیون تومان خسارت به زائران پرداخت شد، اظهارداشت: دراین ایام علاوه بر اعزام ۱۶ تیم پرداخت خسارت سیار، شعب بیمه در استان‌های همدان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان در آماده باش کامل بودند تا به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کامل انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه در مجموع در این ایام ۴۳۴ مورد اعلام خسارت مالی شد، گفت: تیم‌های پرداخت خسارت  با قابلیت اختیار نامحدود در برآورد، پرداخت خسارت و همچنین پرداخت الکترونیکی در صحنه تصادف به زیان دیده، ۹۵۲ میلیون تومان به خسارت دیدگان پرداخت کردند.

 

فراشیانی اضافه کرد: ۲۶ مورد نیز پس از اعلام خسارت و بررسی ازجانب کارشناسان ما به‌دلیل آنکه خسارت جزیی بود و مقصر نخواست تخفیفاتش از بین برود به‌صورت نقدی ازجانب مقصر به زیان دیده پرداخت شد.

 

وی افزود: در همین مدت، ۱۳۲ مورد اعلام خسارت بود که مقصر، بیمه نامه سایر بیمه گرها را داشت و کارشناسان ما با حضور در صحنه تصادف به راهنمایی و مشاوره پرداختند.

 

وی با بیان اینکه امسال بیشتر خسارات مالی بود، گفت: خسارت جرحی ۶ مورد در مهران، ۳ مورد در چذابه و شلمچه گزارش شد که به آن نیز رسیدگی کردیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------