محدودیت‌های ترافیکی جدید در جاده‌های استان البرز



اخبار,اخبار اجتماعی,محدودیت‌های ترافیکی

 
اخبار اجتماعی - رئیس پلیس راه استان البرز خبر داد
محدودیت‌های ترافیکی جدید در جاده‌های استان البرز

رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.

به گزارش فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز رضا اکبری گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها در تعطیلات پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 27 فروردین ماه الی ساعت 23 روز جمعه 29 فروردین ماه جاری از محورهای کرج ـ چالوس، هراز و بالعکس ممنوع است.

این مسئول در ادامه سخنان خود از ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیون از محورهای کرج – چالوس و هراز خبر داد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه مورخ 29 فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

به گفته اکبری تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه 27 فروردین ماه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و 29 فروردین ماه از محور هراز ممنوع است.

ضمنا مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

اخبار اجتماعی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------