محکومیت دو شرکت تولید دلستر/کشف 5 شمش طلا و بازداشت 2 نفر



  اخباراجتماعی,خبرهای  اجتماعی  ,تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان با اعلام محکومیت دو شرکت تولید دلستر، از کشف 5 شمش طلا و زندانی شدن 2 نفر در این رابطه خبر داد.

 به گزارش ایسنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، نجیم حسینی گفت: دو شرکت بزرگ تولید دلستر به نام‌های «الف.ن» و «خ.ز» به دلیل اقدام نکردن برای تمدید یا تبدیل مجموعا 12 فقره پروانه ورود موقت به رویه قطعی و انقضای مهلت قانونی به پرداخت ارزش بهای مال از دست رفته و جریمه نقدی به میزان 128 میلیارد و 170 میلیون و 557 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: در پرونده دیگری نیز قاچاقچیان 50 هزار لیتر نفت‌گاز که قصد داشتند این محموله را با اظهار متانول از طریق مرز باشماق به کشور عراق منتقل کنند، در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز سنندج به ضبط محموله و پرداخت 1 میلیارد و 434 میلیون و 532 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

 

وی همچنین از کشف 5 شمش طلا از داخل کمربند یک نفر توسط ماموران انتظامی بخش نشمیر و ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی خبر داد که به گفته وی، دو نفر تحت عنوان مباشر و حامل طلای قاچاق به دلیل عجز از تودیع وثیقه روانه زندان شدند و پرونده در حال رسیدگی است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------