ارائه برخی از خدمات به متقاضیان طرح جریمه مشمولان غایب



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی , جریمه مشمولان غایب

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: متقاضیان طرح جریمه مشمولان غایب با پرداخت نیمی از جریمه خود به صورت نقدی و یا اقساط، می توانند از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا خدماتی دریافت کنند.

 به گزارش مهر سردار ابراهیم کریمی گفت: طبق قانون بودجه مجلس شورای اسلامی و ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، طرح جریمه مشمولان غایب در سال گذشته و همچنین سال جاری، برای مشمولان دارای بیش از ۸ سال غیبت، فرصتی ایجاد کرد تا وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

 

وی در خصوص شرط اصلی ارائه برخی از خدمات به متقاضیان این طرح افزود: خدماتی از سوی سازمان وظیفه عمومی به افرادی که در طرح جریمه مشمولان غایب شرکت کرده اند، ارائه خواهد شد منتهی شرط ارائه این خدمات پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه به صورت نقدی یا اقساط است.

 

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: متقاضیان این طرح به شرط پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه، می توانند برای استخدام در یکی از سازمان های دولتی و یا خصوصی، از وظیفه عمومی نامه ای مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت خدمتی دریافت کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین این دسته از مشمولان غایب با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود، می توانند برای کلیه سفرهای زیارتی و سیاحتی با پرداخت وثیقه کامل (پانزده میلیون تومان)، مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

 

سردار کریمی گفت: بر همین اساس، مشمولان غایب در صورت شرکت در این طرح، می توانند برای اخذ گواهینامه راهنمایی و رانندگی نیز اقدام کنند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------