واکنش حافظی به سخنان قالیباف: حق با شماست؛ اعضای شورای شهر انسان نیستند



  اخبار اجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی , حافظی

واکنش حافظی به سخنان قالیباف: حق با شماست؛ اعضای شورای شهر انسان نیستند چون نمی‌توانند اجحاف به مردم را ببینند و استمرار حضور شما در این مسند را تحمل کنند

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران به سخنان روز گذشته شهردار تهران در مورد ترافیک ساختگی واکنش نشان داد.

به گزارش  انتخاب ، رحمت‌الله حافظی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و هجدهمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه گزارش‌های حسابرسی از شهرداری تهران در اختیار افکار عمومی قرار گرفته است، گفت: مردم از این گزارشات متعجب شده‌اند و ما به عنوان اعضای شورا نظاره‌گر هستیم.

 

وی با بیان اینکه در واقع اعضای شورا در برابر تخلف و انحراف شهرداری تنها نظاره‌گر هستند و آن را تأیید می‌کنند، تصریح کرد: حدود یک سال و نیم قبل مدیر روابط عمومی شهرداری تهران به یکی از اعضا توهین کرد و واکنشی از شورا دیده نشد و نتیجه این عدم واکنش این شد که بعد از مدتی رییس این فرد یعنی شهردار به برخی از اعضا توهین می‌کند.

 

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه سال گذشته نامه‌ای برای رسیدگی به توهین مدیر روابط عمومی شهرداری نوشته شد و 30 نفر از اعضا آن را امضاء کردند و مقرر شد که یکی از کمیسیون‌های تخصصی موضوع را رسیدگی کند، گفت: متاسفانه هنوز گزارشی در مورد نتیجه این بررسی‌ها واصل نشده است.

 

حافظی در ادامه سخنانش شهرار تهران را خطاب قرار داد و با اشاره به سخنان روز گذشته شهردار تهران در مراسم بهره‌برداری از 65 واگن که در مورد ترافیک ساختگی صحبت کرده بود، گفت: آقای شهردار حق با شماست. برخی از اعضای شورای شهر انسان نیستند چرا که هیچ انسانی نمی‌تواند اجحاف به مردم و انحرافات از مصوبات شورا را ببیند و استمرار حضور شما در این مسند را تحمل کند.

 

وی افزود: اگر ما به عنوان نماینده مردم در صیانت از حقوق مردم درست رفتار می‌کردیم شاهد این اتفاق نبودیم و باید بگویم ادب مرد به ز دولت اوست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------