رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: موضوع حکم جلب فرزندم نباید در رسانه‌ها طرح شود



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی ,رئیس سازمان حفاظت

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره حکم جلب فرزندش گفت: این پرونده فرایند قضایی خود را در می‌کند اما چون مادر این فرد از مسوولان است، قاعدتاً نباید در رسانه‌ها طرح شود.

به گزارش  فارس، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره حکم جلب فرزندتان بدلیل برخی اتهامات وارده چیست، گفت: موضوعی است که فرایند قضایی خود را طی می کند و دادگاه به پرونده ٢ نفر، شخصی رسیدگی می‌کند اما چون مادر این افراد از مسئولان است و موضوعی که قاعدتا نباید در رسانه ها طرح شود تا فرایند قضایی را تحت تاثیر قرار ندهد؛ می‌آید و توسط یک رسانه خاص عامدا و از طریق یکی از طرفین دعوا مطرح و رسانه‌ای می‌شود تا از آن بهره‌برداری کنند.

 

وی ادامه داد: این پرونده کاملا شخصی بوده و در حال رسیدگی است و ما هر چه که نتیجه این پرونده در محاکم باشد تابع قانون هستیم. این مسئله به دلیل اینکه یکی از طرفین دعوا نسبی با مسئولان دارد و بخواهند از این پرونده سواستفاده و بهره‌برداری کنند نه قانونی، نه اخلاقی و نه شرعی است اما ما تابع مسئله رسیدگی قانونی هستیم.

 

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: فکر میکنم برخی از نقطه نظراتی که در این باره مطرح شده به دلیل عدم آگاهی کافی بوده من با آقای اژه ای به طور کامل راجع به این مسئله صحبت کردم. این موضوع به دلیل ابعادی که پیدا کرده بود و به یک سری تهدیداتی که منتهی می‌شد توسط بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری گزارشی تهیه شده و یک گزارش هم توسط وزارت اطلاعات تهیه شده و همه در جریان هستند.

 

ابتکار خاطرنشان کرد: به هر حال پرونده‌ای بود که از اول تهدیداتی در آن مطرح بود که یک همکاری مالی و مشارکتی بدلیل اینکه مادر یکی از شرکا جز مسئولان بود ممکن است تبدیل به یک ماجرای دیگری سود و متاسفانه هم شد و امیدوارم همه قانون را رعایت کنند. فرآیند قضایی و احکام دادگاه مورد احترام ما است.

 

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پایان گفت: امیدوارم پرونده تحت تاثیر فضاسازی‌های رسانه‌ای قرار نگیرد و ما هم علاقه‌مند نیستیم به این حاشیه‌سازی‌ها کشیده شویم چون کار و مسوولیت ما بسیار سنگین است و باید این حرمت را قائل باشیم که افراد خانواده هایشان چون ممکن است مسوولیت داشته باشند در چارچوب قانون و مقررات به آن رسیدگی شود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------