تعداد مفقودین کسبه پلاسکو به 10 تن رسید/پلیس به دنبال ردی از آنهاست



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,فرمانده انتظامی تهران

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که تعداد مفقودین کسبه حادثه پلاسکو تا کنون به 10 تن رسیده است، گفت: تا این لحظه چهار پیکر از افراد غیرآتش‌نشان پیدا شده و اکنون به دنبال شش نفر دیگر هستیم..

سردار قادر کریمی در گفت‌وگو با  ایسنا مستقر در محل حادثه ساختمان پلاسکو، افزود: باتوجه به ادامه روند آواربرداری تا کنون 12 پیکر مطهر آتش نشان از زیر آوار کشف شده است. (یکی از آتش‌نشان نیز در بیمارستان شهید شد.)

 

وی افزود: با مراجعه‌ای که از سوی مردم برای گزارش مفقودی اعضای خانواده‌شان صورت گرفته، امروز یک نفر به مفقودی‌های کسبه اضافه شد و عدد مفقودین کسبه به 10 تن رسید.

 

کریمی ادامه داد: به این ترتیب چهار پیکر از افراد غیرآتش‌نشان پیدا شده و اکنون به دنبال شش نفر دیگر هستیم. پلیس در حالی بررسی است تا ردی از کسبه مفقود شده پیدا کند.

 

وی افزود: مردم همکاری خوبی داشتند و محدودیت‌ها را کاهش دادیم. اما در عین حال باید بگویم که از دیروز حضور مردم در چهارراه استانبول باعث اختلال شده و از مردم می‌خواهیم به محل حادثه نیایند. می‌طلبد مردم با حضور کمتر در محل حادثه، فرزندان‌شان را برای امدادرسانی یاری کنند.

 

کریمی در مورد گاو صندوق بانک تجارت نیز گفت: مسوولان بانک تجارت عنوان کرده‌اند که همان لحظات اولیه حریق، مدارک مهم را خارج کرده‌اند و البته ممکن است در میان گاوصندوق‌های پیدا شده، تعدادی هم برای بانک تجارت باشد

 

وی افزود: تا زمانی که پیکری در آوار باشد، محدودیت‌های ترافیکی کلا برداشته نمی‌شود، اما تا شنبه روان‌سازی ترافیک انجام می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------