عضو شورای شهر: هدیه 16 میلیاردی بدهکار بانکی به زن یکی از مسئولان



  اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی  ,عضو شورای شهر

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در نطق خود تجمل گرایی را یکی از آفت‌های جامعه امروز خواند.

 به گزارش ایسنا پرویز سروری در نطق پیش از دستور خود در جلسه سیصد و بیست و هفتم شورای شهر با بیان اینکه انقلابی گری همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و این روحیه باید حفظ شود گفت: در همه انقلاب‌ها مرحله گذر از نهضت به نظام طولانی می‌شود اما امام تلاش کرد نهضت را سریع‌تر به نظام تبدیل کند و شاهکار امام این بود که نظام را به صورت نهضتی اراده کرد.

 

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم در عرصه‌های مختلف نقش مهمی دارند گفت: در اوایل انقلاب به صورت گسترده ترور رخ داد و امام همه را برای حفظ امنیت بسیج کرد که در آن زمان 36 میلیون نفر جمعیت کشور وظیفه اطلاع رسانی و حفظ امنیت را داشتند.

 

وی با بیان اینکه امروز مدیرانی هستند که باید اقتصاد مقاومتی را مدیریت کنند اما متاسفانه نگاهشان به خارج از کشور است گفت: این مدیران به مردم اعتماد نکرده و بر همین اساس باید بگویم که به زمان شاه برگشته‌ایم چرا که در حوزه اقتصاد نه تنها به مردم اعتماد نمی‌کنند بلکه از اقتصادی مقاومتی نیز دور شده و این به معنای خلاف انقلاب عمل کردن است.

 

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه جوهره انقلاب اسلامی، استکبارستیزی بود گفت: برخی‌ها شعار استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی سر داده و عده‌ای دیگر نیز عنوان کرده‌اند که اسلام نیاز به جمهوریت ندارد، همه این مدل‌ها محکوم است چرا که نباید مبانی انقلاب اسلامی را زیر سوال برد.

 

وی با بیان اینکه ما اوبامای خوب و ترامپ بد نداریم گفت: بیشترین قتل عام‌ها در دنیا، تشکیل داعش و فتنه 88 در دوره اوباما رخ داده است.

 

سروری اضافه کرد: آنهایی که از برجام فقط یک هواپیما به ارمغان آوردند می‌گویند که اوباما گزینه جنگ را از روی میز برداشته است اما باید بگوییم امروز می‌بینیم که خیلی از مباحث برجام نقض شده است .

 

وی در بخش دیگری از نطق خود آمریکا را یک گرگ وحشی دانست و گفت: ملت ما باید روحیه ضد استکباری خود را حفظ کنند.

 

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از تجمل گرایی و اشرافی گری که امروز بر جامعه وجود دارد گفت: ما در حالی با اشرافی گری و تجمل گرایی مخالف هستیم که یک بدهکار بانکی هدیه 16 میلیارد تومانی به زن یکی از مسئولان هدیه داده است و امروز مسئولی صراحتا اعلام می‌کند که 1000 میلیارد تومان دارایی دارد و این با آرمان‌های مبارزه با تجمل گرایی انقلاب اسلامی در تضاد است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------