بارش برف و باران در کشور/ امشب هوا خیلی سرد می شود



  اخباراجتماعی  ,خبرهای   اجتماعی  ,هواشناسی

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امشب یکی از شب های سرد سال را پشت سر می گذاریم.

  محمد اصغری در گفت و گو با میزان، اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های هواشناسی، امروز شاهد بارش باران به صورت رگباری در استان های کرمان، شمال سیستان وبلوچستان،شرق خراسان رضوی و بخش هایی از استان هرمزگان خواهیم بود. 

 

وی ادامه داد: در حال حاضر بارش برف در تهران، مشهد، تویسرکان، نیشابور، رشت،کرج،قروه، بروجرد،بخش هایی از اصفهان و قراخیل ادامه دارد. 

 

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امشب اوج کاهش دما و سرما را شاهد خواهیم بود، تاکید کرد: دمای هوای تهران در سرد ترین ساعت شب گذشته به 3 درجه زیر صفر رسید. همچنین دمای اردبیل به منفی 18 درجه زیر صفر،تبریز منفی 16 درجه زیر صفر و ارومیه منفی 15 درجه یر صفر رسید. سردترین شهر کشور نیز ورزقان با دمای منفی 27 درجه بود. 

 

اصغری با بیان اینکه موج بارشی بامداد فردا به صورت کامل از کشور خارج می شود، گفت: روز سه شنبه موج ضعیفی وارد کشور شده که بیشتر کار تهویه هوا را انجام می دهد. براساس نقشه های پیش بینی در اواخر هفته بار دیگر کشور برفی و بارانی می شود. 

 

وی در پایان اعلام کرد خلیج فارس در دو روز آینده مواج است و بهتر است قایق های صیادی و تفریحی به این موضوع دقت داشته باشند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------