توضیح ناجا در خصوص بیانیه برخورد با تجمعات بدون مجوز در خوزستان



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی , تجمعات بدون مجوز در خوزستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در خصوص بیانیه‌ای که توسط نیروی انتظامی میان تجمع‌کنندگان جلوی درب استانداری قرائت شد، توضیحاتی ارائه کرد.

سرهنگ علی قاسمپور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری تجمع جمعی از مردم اهواز جلوی استانداری در اعتراض به قطعی برق و آب و مشکلات گرد و غبار و انتقال آب اظهار کرد: در روز جمعه بیانیه‌ای توسط نیروی انتظامی اهواز میان تجمع‌کنندگان جلوی درب استانداری قرائت شد و علت قرائت این بیانیه، جلوگیری از ایجاد ترافیک و اخلال در مراجعات مردم به بیمارستان نزدیک استانداری و مختل نشدن تردد خودروها و مردم بود.

 

وی افزود: از یک سو امکان سوءاستفاده از این تجمع‌ها برای برخی وجود داشت و از سوی دیگر واقعا نهادها و ادارات در رابطه با مشکلاتی که در تجمع‌های روز گذشته مورد اعتراض قرار می‌گرفت، در حال فعالیت هستند تا از تکرار این مشکلات جلوگیری و این مشکلات حل شوند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به ایجاد ترافیک به دنبال تجمعات اخیر اهوازی‌ها جلوی درب استانداری عنوان کرد: جهت جلوگیری از سوءاستفاده‌های سیاسی و حتی امنیتی برخی افراد از تجمعات روزهای اخیر مردم، این بیانیه میان مردم قرائت شد.

 

به گزارش ایسنا، در آخرین تجمع مردم اهواز جلوی استانداری خوزستان بیانیه‌ای در خصوص برخورد قانونی با تجمعات بدون مجوز قرائت شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------