افرادی هستند که به طور خاص برج می سازند



  اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی ,برج  سازی

رئیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: در منطقه ۳ هم مانند منطقه یک، افرادی هستند که به طورخاص اقدام به برج سازی می نمایند.

 به گزارش مهر، الهه راستگو در سیصدو سی و ششمین جلسه شورا و پس از گزارش دبیر دبیران شورایاری های منطقه ۳ شورایاران را بازوان پرتوان شورای شهر دانست و اظهارداشت: باتوجه به فعالیت اثربخش شورایاران لزوم توجه بیشتر به آنها ضروری است.

 

وی به بازدید های دوره ای خود از منطقه ۳ و بیان مشکلات شهروندان آن پرداخت و افزود: تبدیل باغ نوری به سرای محله از جمله درخواست شهروندان بوده که درصورت تامین اعتبار لازم عملی خواهد شد.

 

رئیس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران از تراکم فروشی و ساخت و سازهای بی رویه به عنوان مشکل دیگر شهروندان یاد کرد وگفت: متاسفانه این مشکل ازگذشته و جود داشته و به دلیل عدم توجه کافی همچنان پابرجاست.

 

راستگو با بیان اینکه در آمد حاصل از محل تراکم فروشی باید به توسعه فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی تخصیص یابد تاکید کرد: عدم برخورداری محلات ده ونک، قلهک و کاووسیه از میدان میوه و تره بار نیز مسئله دیگری است که با توجه به نیاز شهروندان ایجاد آن باید هرچه سریع تر در دستورکار قرار گیرد.

 

وی مسئله دیگر را درخصوص معضل بافت فرسوده درمنطقه ۳ عنوان کرد و اظهارداشت: برخلاف تصور عموم مبنی بررفاه شهروندان این منطقه، وجود بافت فرسوده در محلات حسین آباد، زرگنده، ده ونک و رستم آباد اختیاریه امروز مشکلات فراوانی رابرای شهروندان به دنبال داشته که با توجه به عدم ایمنی این بافت، مشکلات و خسارتهای جانی و مالی احتمالی لازم است مسئولین با کمک گرفتن از سازمانهای مردم نهاد که در این منطقه از تعداد قابل توجهی برخوردارند رسیدگی به این مو ضوع را در اولویت برنامه خود قرار دهند.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به ترافیک و نیاز به احداث پارکینگ طبقاتی اشاره کرد و گفت: تراکم فروشی و برج های سر به فلک کشیده که هر روز نیز افزایش می یابد مسئله ای نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت.

 

راستگو تاگید کرد: همانطور که در خصوص منطقه یک هم به آن اشاره کردم در این منطقه هم افرادی هستند که به طورخاص اقدام به برج سازی می نمایند و شهردا ی هم از این مسئله آگاه است  پیمانکارانی که از گذشته بوده اند و بدهی خود را نه به بانک ها و نه به شهردری پرداخت نکرده اند و خواهش من رسیدگی به این مسئله است چراکه رسیدگی به آن مشکل تامین اعتبار جهت رفع مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف را فراهم خواهد ساخت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------