تاکسی جایگزین مینی‌بوس فرسوده می‌شود



  اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی ,مدیرعامل شرکت واحد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: حدود 700 دستگاه مینی‌بوس فرسوده را تاکنون شناسایی کرده‌ایم.

 پیمان سنندجی در گفت‌وگو با ایلنا درباره طرح نوسازی مینی‌بوس‌های فرسوده اظهار کرد: در مرحله اول این طرح 250 دستگاه مینی‌بوس فرسوده را به صورت کامل اسقاط کرده‌ایم و در مرحله دوم نیز اسقاط 200 دستگاه مینی‌بوس فرسوده در حال اجرا است.

 

وی همچنین از جایگزینی مینی‌بوس فرسوده با خودرو تاکسی خبر داد و گفت: در سطح شهر نیز از خودروهای ون به عنوان سیستم انبوه‌بر جایگزین مینی‌بوس استفاده می‌کنیم.

 

سنندجی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 170 مینی‌بوس بین 10 تا 15 سال عمر دارند که باید عمرشان به بالای 15 سال برسد تا بتوانیم کار نوسازی آنها را انجام دهیم.

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره طرح ورود 450 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسی کشور گفت: تاکنون 80 دستگاه اتوبوس تک‌کابین وارد این ناوگان شده‌اند به نحوی که در سال جاری 2 خط اتوبوس در منطقه 16، 3 خط در منطقه 18 و 2 خط در منطقه 22 تهران راه‌اندازی کرده‌ایم.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی خط 100 اتوبوسرانی که از پایانه افشار تا پایانه لاله کشیده شده است، ادامه داد: بیشتر اتوبوس‌های جدید را در نقاط جنوبی شهر به کار گرفته‌ایم و امیدوارم بتوانیم تغییرات اساسی در نوسازی ناوگان اتوبوسی ایجاد کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------