حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی بدون هزینه انجام می شود



  اخبار اجتماعی,خبرهای  اجتماعی  , حذف دفترچه

سازمان تامین اجتماعی در قالب هشدار به بیمه شدگان و بازنشستگان اعلام کرد: پروژه حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی بدون هزینه انجام می شود.

 به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، در پی تماس تلفنی عده ای سودجو با بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در قالب شرکت های درمانی برای ارائه کارت هوشمند سلامت در ازای دریافت وجه و یا اعمال تخفیف های ویژه خدمات درمانی، سازمان تامین اجتماعی روز یکشنبه اعلام کرد که این شرکت ها به هیچ وجه مورد تایید این سازمان نیست و بیمه شدگان فریب سوء استفاده کنندگان را نخورند.

 

براساس این گزارش، در روزهای اخیر در برخی از استان ها عده ای با ادعای ارتباط با سازمان تامین اجتماعی و به بهانه ارائه کارت هوشمند درمان، از بیمه شدگان و بازنشستگان تقاضای وجه کرده اند، در حالی که این سازمان از بیمه شدگان و بازنشستگان برای پروژه حذف دفترچه های کاغذی هیچ هزینه ای دریافت نمی کند و اطلاعات مورد نیاز این پروژه در اختیار بیمه شدگان قرار می گیرد.

 

سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی مطلع باشند که هر طرح و برنامه جدیدی در این زمینه، از طریق رسانه های جمعی به اطلاع عموم می رسد و بیمه شدگان و بازنشستگان، اخبار این سازمان را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی WWW.TAMIN.IR ، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ و یا نشریات سازمانی و رسانه ها پیگیری کنند.

 

پروژه حذف دفترچه های درمانی از حدود دو سال گذشته در سازمان تامین اجتماعی آغاز شده است و امسال برنامه ریزی برای اجرای آن در تعدادی از استان های کشور انجام شده است و قرار است روز 25 اسفندماه جشن حذف دفترچه ها در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در کل کشور برگزار شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------