اجرای بیش از ۸۰ ایست و بازرسی نوروزی روزانه در محلات پایتخت



   اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی,رئیس پلیس

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به استقرار ۵۵۳ ایستگاه و چادر پلیس در محلات پایتخت از اجرای روزانه بیش از ۸۰ عملیاتی ایست و بازرسی در مناطق جرم‌خیز شهر تهران برای کاهش سرقت خبر داد.

 به گزارش  تسنیم، سردار حسین ساجدی‌نیا در رزمایش نوروزی پلیس پایتخت که صبح امروز در میدان آزادی برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام گرفته طی سال 95 اظهار داشت: در سال 95 با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش همکاران‌مان موفق به کاهش 12 درصدی سرقت در شهر تهران شدیم. 

 

وی اضافه کرد: همچنین به دنبال اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی انجام گرفته در سال جاری همکاران‌مان موفق شدند حدود 20 تن انواع موادمخدر را شناسایی و کشف کنند. 

 

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه رتبه تهران در حوزه ترافیکی و از نظر کاهش تصادفات فوتی در کشور رتبه بسیار خوبی است، گفت: علاوه بر این موارد در سال 95 خوشبختانه توانستیم اشراف اطلاعاتی و امنیتی بسیار خوبی در شهر تهران داشته باشیم و تمام اتفاقات رخ داده در پایتخت را به صورت کامل رصد کنیم و الحمدلله هیچ مورد امنیتی خاصی نداشتیم.

 

ساجدی‌نیا با اشاره به اقدامات پلیس برای نوروز 96 در شهر تهران اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده 553 چادر و ایستگاه پلیس در محلات پایتخت  از امروز مستقر شدند تا امنیت خوبی در حوزه انتظامی داشته باشیم. 

 

وی افزود: همچنین در حوزه ترافیکی نیز تیم‌های پلیس راهور پایتخت در معابر بزرگراهی حاضر بوده و گشت‌زنی می‌کنند تا خدای ناکرده شاهد تخطی از سرعت و حوادث ناگوار ترافیکی نباشیم.

 

 رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: در برنامه‌ریزی‌های نوروز 96 مقرر شده که روزانه بیش از 80 ایست و بازرسی در مناطق جرم‌خیز شهر تهران انجام شود تا بتوانیم کاهش سرقت در ایام نوروز را شاهد باشیم.

 

ساجدی‌نیا در پایان با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان پلیس پایتخت از افزایش حقوق ماموران پلیس در سال 95 خبر داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------