تهران و اغلب نقاط کشور از امروز بارانی می شود



  اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی ,هواشناسی

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی کل کشور از امروز بارش‌ها در نواحی شرقی آغاز خواهد شد همچنین به سبب وزش بادهای شدید، شاهد خیزش گرد و خاک در برخی از مناطق جنوب شرق، شرق و استان هرمزگان خواهیم بود.

  به گزارش  ایرنا  به  نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی کل کشور با تشریح شرایط جوی کشور در سه روز آینده بیان کرد: با ورود سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب به کشور، بارش‌ها آغاز شده و به ترتیب جنوب، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های مرکزی البرز را دربرخواهد گرفت. همچنین برای اواخر وقت امشب(یکشنبه) نیز در شرق و جنوب شرق کشور بارندگی به همراه خواهد داشت.

 

گودرزی با بیان اینکه بارش باران برای امروز در استان‌های کردستان، زنجان، بخشی از جنوب آذربایجان غربی و شرقی پیش‌بینی می‌شود، گفت: همچنین احتمال می‌رود در استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، غرب کرمان، غرب یزد و جنوب اصفهان شاهد بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در این روزها باشیم.

 

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کل کشور وقوع تندبادهای موقتی برای امروز در استان‌هایی مانند خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند احتمال شکستن درخت‌ها و خسارت را در این مناطق به همراه داشته باشد.

 

وی با تأکید براینکه برای روز دوشنبه به جز جنوب غرب کشور در غالب مناطق کشور شاهد بارندگی خواهیم بود، گفت: به سبب تشکیل توده گرد و خاک روی شمال عربستان و جنوب عراق برای امروز پدیده گرد و غبار را در استان‌هایی مانند خوزستان، بوشهر و ایلام خواهیم داشت.

 

گودرزی همچنین اضافه کرد: همچنین به سبب وزش بادهای شدید از بعدازظهر امروز و طی روز دوشنبه شاهد خیزش گرد و خاک در برخی از مناطق جنوب شرق، شرق و استان هرمزگان در کشور خواهیم بود.

 

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: تهران در بعضی ساعات امروز دارای باران و اواخر وقت امشب شاهد وزش بادهای شدید و احتمال پدیده رعد و برق خواهد بود.

 

گودرزی گفت: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز با شدت قبل در تهران شاهد باران خواهیم بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------