دردسرهای طولانی بودن تعطیلات نوروز



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی , تعطیلات نوروز

روزنامه «جمهوری اسلامی» در دو مطلب کوتاه، به انتقاد از طولانی بودن تعطیلات نوروز و همچنین برخی سوءاستفاده‌های سیاسی از غیبت رسانه‌ها در این ایام پرداخته است.

 

«جمهوری اسلامی» نوشت: تعطیلات طولانی نوروز، که رکورددار طولانی‌ترین تعطیلات در میان کشورهاست، امسال نیز اعتراض بسیاری از مردم را برانگیخت.

 

نکته شدیداً منفی در این زمینه، به فراموشی سپرده شدن روز جمهوری اسلامی (۱۲ فروردین) است که امسال غریب‌تر از هر سال دیگر پشت سر گذاشته شد.

 

پیشنهاد می‌شود از سال آینده ضمن تلاش همگانی برای محدود ساختن تعطیلات نوروزی به یک هفته، مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی هر سال در ۱۲ فروردین در کنار مرقد امام خمینی برگزار شود. در این صورت این مراسم با استقبال پرشور مردم مواجه خواهد شد.

 

این روزنامه در مطلب دیگری آورده است: در ایام تعطیلات نوروزی و در غیبت رسانه‌های مکتوب، فضای مجازی به عرصه تاخت و تاز جناح‌های سیاسی تبدیل شد و گمانه‌زنی‌ها در مورد نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری آینده محور تبلیغات پرحجم طرفداران علیه همدیگر بود.

 

در این میان، مثلث احمدی‌نژاد، مشایی و بقایی با استفاده از این فرصت، به مطرح کردن خود پرداختند و البته سخنان غیرمتعارف احمدی‌نژاد در اهواز موجب شد حتی نزدیک‌ترین افراد به وی زبان به اعتراض بگشایند و از این مثلث اعلام برائت کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------