ماجرای عرضه تخم‌مرغ‌های تولید اردیبهشت!



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی , تخم‌مرغ‌

دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی پرورش‌دهندگان مرغ تخم‌گذار اعلام کرد: عرضه تخم مرغ های با تاریخ تولید اردیبهشت ماه اشتباه فردی یک واحد تولیدی بوده است؛ نه تقلب. 

روزهای گذشته تخم مرغ‌هایی در بازار مصرف مشاهده شد که تاریخ تولیدشان مربوط به اردیبهشت ۱۳۹۶ بود که در این باره سید فرزاد طلاکش - دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی پرورش دهندگان مرغ تخم گذار - به ایسنا گفت:  این اقدام اشتباه کارگران یک واحد تولیدی در پرینت تاریخ تولید تخم مرغ بوده است و ارتباطی به تقلب ندارد.

 

وی افزود: اگر به عکس منتشر شده دقت کنید متوجه می شوید که دقیقا تاریخ پنجم فروردین ماه به اشتباه پنجم اردیبهشت ۱۳۹۶ چاپ شده است و اگر قرار بر تقلب بود تاریخ انقضای آن که دقیقا یک ماه است رعایت نمی شد و تخم مرغ های مورد نظر با تاریخ انقضای بیشتری به بازار عرضه می شدند.

 

به گفته طلاکش، به جای عدد یک که گویای تولید این محصول در فروردین ماه است عدد دو چاپ شده است.

 

دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی پرورش دهندگان مرغ تخم‌گذار ادامه داد: علت این اشتباه کم سواد بودن کارگرهای واحدهای تولید تخم مرغ یا واحدهای سطح کار چاپ تاریخ تولید و مصرف بوده است.

 

وی گفت: به طور معمول اگر این محصول به شرکت های معتبر دارای بسته بندی های خاص اختصاص داشته باشد، آن را جمع‌آوری کرده و به شرکت‌ها و کارخانه‌های لبنی می دهند تا در بازار وجود نداشته باشد اما اگر به یک واحد پرورش تخم مرغ اختصاص داشته باشد این کار امکانپذیر نیست.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------