اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هفته آینده



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,آزمون استخدامی

رییس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در آزمون استخدامی 10 هزار نفری آموزش و پرورش 2200 ظرفیت خالی مانده بود گفت: احتمالا هفته آینده سازمان سنجش لیست یک برابر ظرفیت را برای گزینش اعلام کند بعد از انجام مراحل گزینش، نتایج قطعی اعلام می شود.

  اسفندیار چهاربند در گفت و گو با ایسنا، درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی 10 هزار نفری آموزش و پرورش اظهار کرد: آزمون استخدامی برای جذب 10 هزار نیروی انسانی در آبان ماه سال گذشته در 53 شهرستان برگزار شد و ۲۳۳ هزار و ۴۲۱ داوطلب نیز برای شرکت در این آزمون استخدامی با یکدیگر رقابت کردند.

 

وی افزود: پس از آن نتایج اولیه آزمون استخدامی در دی ماه اعلام و روند مصاحبه پذیرفته‌شدگان آغاز شد.

 

رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 2200 ظرفیت خالی مانده بود گفت: احتمالا هفته آینده سازمان سنجش لیست یک برابر ظرفیت را برای گزینش اعلام کند. بعد از انجام مراحل گزینش، نتایج قطعی اعلام می شود و باید برای شروع دوره های آموزشی منتظر اعلام نتیجه قطعی باشیم.

 

چهاربند افزود: بعد از اعلام نتایج نهایی، دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان شروع می شود که زمان آن به احتمال زیاد اردیبهشت ماه خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------