آغاز فروش اینترنتی کتابهای درسی



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی , فروش اینترنتی کتابهای درسی

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش وپرورش از آغاز فروش اینترنتی کتابهای درسی خبر داد.

 به گزارش ایسنا، حسین طلایی زواره گفت: دانش آموزان مقطع ابتدایی از پایه دوم تا ششم و همچنین دانش آموزان پیش دانشگاهی ا با مراجعه به سامانه www.irtextbook.com می‌توانند کتاب های درسی مورد نیاز خود را خریداری و هزینه آن را نیز از طریق درگاه بانکی پرداخت کنند.

 

وی افزود: دانش آموزان با واردکردن کد دانش آموزی یا کد ملی و یا شماره سریال شناسنامه خود، می توانند وارد سامانه مذکور شوندو پس از پرداخت هزینه، کد پی گیری را دریافت کنند.

 

طلایی زواره تصریح کرد: دانش آموزان پایه اول ابتدایی پس از ثبت نام در مدرسه موردنظر و درج اطلاعات آنان درسامانه ثبت نام (سناد) می توانند کتاب های درسی خود را از طریق این سامانه خریداری نمایند.

 

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهارکرد: دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان و هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز از تیرماه سال جاری می توانند اقدام به خرید کتاب های درسی از طریق همین سامانه نمایند.

 

وی از افزایش 7 درصدی قیمت کتاب های درسی خبرداد و افزود: سفارش الکترونیکی خرید کتاب و حذف واسطه ها، از جمله اقداماتی بود که این سازمان برای جلوگیری از افزایش قیمت کتاب ها انجام داده است و این رشد 7 درصدی قیمت سالانه کتاب ها، نیز کمتر از رشد تورم است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------