آخرین اخبار از سیل شمال‌غرب کشور / کشف 25 جسد تا کنون



  اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,سیل

پنج استان کشور از روز گذشته تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار دارند که بنابر اعلام مسوولان، بیشترین خسارات جانی مربوط به دو شهرستان آذرشهر و عجب‌شیر از آذربایجان شرقی بوده است. 

 سرپرست اورژانس کشور آخرین جزییات از تعداد مصدومان و فوتی‌های سیلاب در آذربایجان شرقی را اعلام کرد.

 

دکتر پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین آمار مصدومان سیل در استان آذربایجان شرقی، گفت: در پی بروز سیلاب در آذربایجان شرقی تاکنون  20 فوتی و 12 مصدوم ثبت شده است.

 

وی افزود: اسامی 10 تن از مصدومین سیل آذربایجان شرقی عبارت است از:

1- پری معصومی

 

2- علیرضا پناهی

 

3- محمد محمد پور

 

4- رقیه دهقانی

 

5- مبین معصومی

 

6- جعفر فرخی

 

7- عبداله‌زاده

 

8- زکیه پاشایی

 

9- ژیلا جلیلی

 

10- مهناز زمانی

 

وی گفت: در اورژانس بیمارستان سینا و بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به منظور ایجاد ظرفیت جهت پذیرش بیماران و مصدومین احتمالی مناطق سیل‌زده تعیین تکلیف شده و آمادگی کامل وجود دارد.

 

کولیوند تاکید کرد: شش تیم بهداشت محیط و سه تیم از کارشناسان تغذیه به مناطق سیل زده آذربایجان شرقی اعزام شده‌اند.

 

25 کشته و 16 مفقود در سیل و رانش زمین/انتقاد از بی‌توجهی مردم به هشدارها

 

  رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در تازه‌ترین اظهارات خود، آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده را تشریح کرد و از مرگ 25 تن در پی سیلاب در چهار استان کشور خبر داد.

 

اسماعیل نجار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده در شمال غرب کشور اظهار کرد: سامانه بارشی از صبح دیروز در چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و زنجان آغاز شده و متاسفانه سیلاب در بخش‌های مختلفی از این استان‌ها جاری شد.

 

وی با بیان اینکه بارش‌ها از حوالی ساعت 10 صبح دیروز آغاز شده و سیلاب حوالی ساعت 17 عصر جمعه جاری شد، گفت: هشدارهای لازم از سوی مقامات محلی به شهروندان داده شده و حتی در حریم رودخانه‌ها نیز مسئولان شخصا به خودروها و افراد حاضر مراجعه کرده و از آنان می‌خواستند که با توجه به پیش بینی‌ها محل را ترک کنند.

 

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که برای بازدید از مناطق حادثه دیده به تبریز سفر کرده، گفت: در حال حاضر در آذرشهر هستم. در این منطقه پلی قرار دارد که هنگام سیل تعدادی از خودروها روی آن قرار داشته و علی رغم هشدارها، تعدادی از این خودروها حاضر به خارج شدن از آن نبودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------