در دولت گذشته هزینه‌های سازمان به‌صورت سرسام‌آوری افزایش یافت/تامین اجتماعی برای اولین بار دارای برنامه مدون پنج ساله شده‌است



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی  ,سازمان تامین اجتماعی

در دولت گذشته هزینه‌های سازمان به‌صورت سرسام‌آوری افزایش یافت/تامین اجتماعی برای اولین بار دارای برنامه مدون پنج ساله شده‌است

همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی با موضوع تامین اجتماعی برنامه محورپشتوانه اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال در مرکز همایش های سازمان صداوسیما برگزار شد.

 

به گزارش ایلنا، همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی با موضوع تامین اجتماعی برنامه محور پشتوانه اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد.

 

در این نشست سیدتقی نوربخش (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی) گفت: سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر با بهبود عملکرد خود در بخشهای درمان و بیمه‌های اجتماعی توانسته که به جلب رضایت بیمه شدگان کمک کند چراکه بر این باوریم بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی در گذشته با مشکلات زیادی روبرو بوده است.

 

نوربخش با اشاره به برنامه پنج ساله تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی برای اولین بار در طول حیات خود دارای برنامه مدون پنج ساله شده است. همچنین برنامه‌های دیگری درحال تدوین است که اجرای این برنامه‌ها هیچ گاه مسبوق به سابقه است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه دولت یازدهم همسویی و هماهنگی پررنگی با سازمان تامین اجتماعی داردٰ تصریح کرد: هم اکنون بیش از 40 میلیون نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارد. در دولت گذشته مدیران سازمان تامین اجتماعی هزینه‌های سازمان را به صورت سرسام‌آوری افزایش دادند و مصارف سازمان از منابع آن پیشی گرفت که این رویکرد غلط به زیان تمامی بیمه‌شدگان بود.

 

وی با اشاره به تغییر متعدد مدیران سازمان تامین اجتماعی در دولت گذشته تصریح کرد: تعدد مدیران موجب حاکمیت بحران بر سازمان تامین اجتماعی شده بود چراکه بخشی نگری از اساس به گفتمان غالب در میان مدیران تبدیل شده بود.

 

وی در ادامه با اشاره به تعامل شرکای اجتماعی دولت با سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از ویژگی‌های مثبت سازمان تامین اجتماعی تعامل کارگران و کارفرمایان با دولت در سازمان تامین اجتماعی است که این به خودی خود موجب شده امورات سازمان با سرعت بیشتری به بیش رود.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام سال تولید و اشتغال گفت: همایش امروز در راستای حمایت از این شعار برگزار شده است چراکه اعتقاد داریم تامین اجتماعی برنامه‌محور نقش پررنگی در اقتصاد مقاومتی مبتنی بر تولید و اشتغال دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------