دمای کشور افزایش می‌یابد



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی ,دمای کشور

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش محسوس دما طی دو روز آینده خبر داد.

 احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه با حاکم شدن شرایط پایدار جوی، آسمان کشور در اکثر نقاط کشور امروز صاف خواهد بود، اظهار کرد: طی دو روز آینده افزایش محسوس دما در اکثر مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه روز یکشنبه سوم اردیبهشت، وزش باد شدید جنوبی برای سواحل دریای خزر به ویژه گیلان و اردبیل رخ خواهد داد، گفت: وزش باد شدید از بعدازظهر یکشنبه در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پیش بینی می شود و رخداد گرد و خاک در پاره ای از نقاط این استان‌ها دور از انتظار نیست.

 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: از یکشنبه شب به تدریج با نزدیک شدن یک سامانه بارشی به کشور ابتدا شمال غرب و غرب کشور و دوشنبه شمال غرب، غرب، مرکز و دامنه های البرز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

 

به گفته وظیفه، در روز سه‌شنبه به تدریج با شمالی شدن جریانات، بارش طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در سواحل شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز رخ خواهد داد. همچنین طی سه روز آینده در بعضی ساعات افزایش سرعت وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می‌شود.

 

وی افزود: در روز شنبه نیمه شرقی خلیج فارس مواج است و از اواخر این روز به تدریج آرام خواهد شد.

 

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روز یکشنبه سوم اردیبهشت، صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 29 و 18 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه چهارم اردیبهشت، نیمه ابری، همراه با وزش باد، در بعدازظهر ابری، گاهی رگبار باران، احتمال رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای 29 و 16 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------