ناجا برای حفاظت از صندوق‌های رای آمادگی کامل دارد



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی , ناجا

فرمانده ناجا با تاکید بر آمادگی پلیس برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: برای حفاظت از صندوق‌های رای همکاران من آمادگی کامل را دارند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در دومین روز از بیست و دومین همایش فرماندهان، روسا و مدیران ناجا که با حضور آیت الله لاریجانی رئیس قوه قضائیه برگزار شد با اشاره به افزایش کشف اجناس قاچاق در سال گذشته گفت: خوشبختانه در سال گذشته در کشف کالای قاچاق افزایش ۵۰ درصدی داشتیم، ولی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این میزان کشفیات راضی‌کننده نیست و ما باید مبارزه با کالای قاچاق را در مبدا آغاز کنیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: برخورد با کشف کالای قاچاق با حمایت قوه قضائیه محقق‌تر می‌شود و باعث می‌شود تا ما بتوانیم جدی‌تر با قاچاق کالا مبارزه کنیم. خوشبختانه با همکاری و هماهنگی خوبی که فرماندهان ناجا با قوه قضائیه دارند همه چیز به خوبی پیش می‌رود.

 

سردار اشتری با اشاره به حمایت قوه قضائیه از ناجا خاطرنشان کرد: هنگامی که نیروهای ناجا با آسیب‌هایی مواجه می‌شوند این حمایت‌ها می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. تا با تلاش‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، ماموریت‌های خوبی انجام شود.

 

وی با تاکیدبر آمادگی پلیس برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: نیروی انتظامی در این زمینه آمادگی دارد و از مدت‌ها قبل اقدامات خود برای تامین امنیت انتخابات و افزایش مشارکت و برگزاری با شکوه انتخابات را انجام داده است.

 

سردار اشتری با تاکید بر اینکه آمادگی ماموران در روز انتخابات و پس از آن ادامه خواهد داشت، گفت: برای حفاظت از صندوق‌های رای همکاران من آمادگی کامل را دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------