واکنش حافظی به توهین معاون شهردار



  اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی  , حافظی

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از سخنان یکی از معاونان شهردار گلایه کرد.

 به گزارش ایسنا، رحمت الله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه نگذارید با تهدید، تهمت و توهین شاخک های نظارتی حقوق ملت مخدوش شود، گفت: کسانی که برای صاحبان زر، زور و تزویر خوش رقصی می کنند مشخص هستند، لطفا ساکت بمانید چرا که هر بیشتر حرف بزنید و تقلا کنید بیشتر در باتلاق فساد خود ساخته تان فرو می روید.

  

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر به عنوان نماینده مردم و بر اساس وظیفه نظارتی، تعهداتی در قبال مردم دارند، گفت: مهمترین وظیفه شوراها، وظیفه نظارتی است. این وظیفه از تکالیف ما و جزء حقوق مردم است. اما اخیرا یکی از معاونان شهردار صحبت هایی داشته که در شأن شهرداری، شورا و نمایندگان مردم نیست.

 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: روی سخنم با رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورا است، اگر سه سال قبل که یکی از مدیران شهرداری به شورا توهین کرد و 30 نفر از اعضای شورا متنی را جهت رسیدگی به این امر امضاء کردند، شما وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام می داید و نتیجه را به صحن اعلام می کردید دیگر این اتفاق تکرار نمی شد. آقای سروری این تعلل شما و بی توجهی به درخواست سی نفر از نمایندگان مردم باعث شد که توهین به نمایندگان در این دوره از شورا باب و تکرار شود.

 

حافظی با بیان اینکه از هیات رئیسه می خواهم که نه به خاطر حافظی بلکه برای صیانت از شأن نمایندگان مردم و حقوق آنان مداخله کند تا از مقوله مردمی نظارت شورا صیانت شود، افزود: نگذارید با تهدید، تهمت و توهین شاخک های نظارتی حقوق ملت مخدوش شود.

 

وی با تاکید بر اینکه اگر صراحت لهجه وجود دارد، اگر صحبتی راجع به قانون "منع مداخله" می‌شود که زیر پا گذاشته اید تنها برای صیانت از حقوق مردم است، گفت: اگر برای طلب قدرت این صحبت ها مطرح می شد حتما برای دور پنجم شورای شهر ثبت نام می کردم. این صحبت ها در راستای مطالبه حقوق مردم است.

 

بنا براعلام سایت شورای شهرتهران، وی تاکید کرد: لطفا ساکت بمانید؛ چرا که هر بیشتر حرف بزنید و تقلا کنید بیشتر در باتلاق فساد خود ساخته تان فرو می روید. این حرفها را نزنید تا مجبور شویم واکنش نشان دهیم و اطلاعات دیگری را بیرون بریزیم، بگذارید تا این سه ماه نیز بگذرد. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------