جزئیات دقیق امتحانات نهایی خردادماه دانش آموزان



  اخباراجتماعی,خبرهای  اجتماعی  ,سازمان سنجش

رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات از برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان طی برنامه اعلام شده و بدون تغییر نسبت به سال گذشته خبر داد. 

به گزارش ایلنا، عبدالر‌سول عمادی‌ رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش در خصوص روند برگزاری امتحانات نهایی و همچنین برنامه‌ریزی برای این مسئله اظهار داشت: امتحانات طبق برنامه‌ریزی که از پیش تعیین کردیم از ۲ خرداد ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ادامه پیدا می‌کند و تغییری در روند برگزاری امتحانات نداریم .

 

 وی ادامه داد: حوزه‌های امتحانی آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات نهایی را دارند و شرح وظایف امتحانات برای عوامل کار تبیین شده است .

 

 رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش در خصوص برنامه‌ریزی برای مدارسی که شعبه اخذ رأی هستند تصریح کرد: از تاریخ برگزاری انتخابات با شروع امتحانات ۳ الی ۴ روز فاصله دارد، اما به دلیل اینکه در شهرهای بزرگ ممکن است تداخلی ایجاد شود امتحانات نهایی در مدارس محل اخذ رأی برگزار نمی‌شود .

 

 عمادی با اشاره به اینکه بر اساس مقررات دانش‌آموزان باید ۳۱ اردیبهشت را در مدارس حضور داشته باشند گفت: تا این مهلت باید کتاب‌های درسی به اتمام رسیده باشند و امتحانات را از تاریخ مقرر آغاز می‌کنیم .

 

 وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها نتایج امتحانی یک هفته تا ۱۰ روز پس از آخرین امتحانات اعلام می‌شود و در صدد هستیم تا از شهریور ماه برنامه‌ای برای تصحیح الکترونیکی امتحانات در برخی مناطق بطور آزمایشی داشته باشیم که البته هنوز راجع به جزئیات به توافق نرسیدیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------