سردار کمالی: ادامه تحصیل سربازان حین خدمت در دست بررسی است



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی ,  سردار کمالی

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هنوز قانونی در رابطه با ادامه تحصیل سربازان حین خدمت تصویب نشده و پیشنهادات و موضوعات مرتبط در این زمینه در حال بررسی است. 

سردار موسی کمالی، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با ادامه تحصیل سربازان حین خدمت گفت: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم؛ افرادی که واجد شرایط تحصیل باشند، قبل از رسیدن موعد سربازی باید برای ورود به دانشگاه اقدام کنند. همچنین مشمولان در صورتی که غیبت نداشته باشند، می‌توانند در میانه خدمت برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه شوند.

 

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در مورد تحصیل سربازان حین خدمت که برخی مسئولان دانشگاهی در این رابطه اظهاراتی کرده‌اند، هنوز هیچ قانونی تصویب نشده است، البته پیشنهادات و موضوعات مرتبط با این مورد در حال بررسی است، و در حال حاضر مشمولان خدمت سربازی برابر قانون باید عمل کنند.

 

گفتنی است؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چندی پیش با اعلام امکان تحصیل حین خدمت مشمولان سربازی در این دانشگاه گفته بود؛  مذاکراتی با مسئولان ذیربط برای تحصیل حین خدمت سربازان در دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شده و این موضوع در دست پیگیری است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------