علت انفجار فروشگاه نمونه در شیراز مشخص شد



 اجتماعی,خبرهای اجتماعی ,انفجار فروشگاه نمونه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز علت حادثه انفجار و حریق مجتمع فرهاد و فروشگاه بزرگ نمونه در طبقه همکف این ساختمان را وجود تصاعدات گازی و آلودگی محیط به مواد فرار اشتعالی اعلام و عامل انسانی را در آن دخیل دانست. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی شیراز، محمد فرخ‌زاده  اعلام کرد: حادثه انفجار و حریق مجتمع مسکونی تجاری واقع در بلوار نصر شیراز، بروز تصاعدات گازی ناشی از ریزش و پاشش مواد مایع سریع‌الاشتعال و آلودگی محیط به مواد فرار اشتعالی و برخورد این تصاعدات با کنتاکت الکتریکی و مکانیکی توسط عامل انسانی بوده است.

 

فرخ‌زاده تصریح کرد: شناسایی عامل یا عاملان مقصر در این حادثه انفجار و حریق در حیطه اختیارات مقام محترم قضایی و انتظامی قرار دارد.

 

به گزارش ایسنا، ساعت ۴۵ دقیقه بامداد شنبه ۱۳ خرداد، حادثه انفجار و حریق متعاقب آن، خسارات سنگینی به یک فروشگاه بزرگ موسوم به نمونه در بلوار نصر شیراز و ساختمان مسکونی مجتمع فرهاد و ساختمان‌های مجاور وارد کرد.

 

در این حادثه ۳۶ نفر مصدوم شده و ۱۶ نفر به بیمارستان‌های نمازی و رجایی منتقل شدند که هنوز ۶ مصدوم در بیمارستان‌های یاد شده بستری هستند. 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------