هوای تهران به ۴۰ درجه سانتیگراد می‌رسد



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی , هواشناسی

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی خبر داد: آسمان تهران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۳۰ و ۳۱ خرداد)، صاف، گاهی همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۳۹ و ۲۷ و ۴۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

احد وظیفه‌ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، امروز (۲۹ خرداد) در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی، ارتفاعات سمنان، برخی نقاط گلستان، شرق مازندران در برخی ساعات رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات گیلان و ارتفاعات خراسان جنوبی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود: روز سه‌شنبه (۳۰ خرداد) نیز رگبار پراکنده در نیمه شمالی خراسان رضوی، برخی نقاط خراسان شمالی و گیلان، ارتفاعات سمنان و ارتفاعات جنوبی گلستان پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی امروز و فردا در ساعات بعدازظهر رشد ابر و بارش پراکنده در جنوب سیستان و بلوچستان دور از انتظار نیست، گفت: در دو روز آینده روند افزایش دما در غالب مناطق کشور رخ خواهد داد.

 

به گفته وظیفه، از روز چهارشنبه (۳۱ خرداد) به سبب نفوذ جریانات شمالی، کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر و روزهای پنجشنبه و جمعه( اول و دوم تیرماه) کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

 

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به سبب وزش باد شدید، پدیده باد و گرد و خاک در استان خوزستان و بوشهر پیش‌بینی می‌شود. طی سه روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود.

 

وظیفه در مورد هوای اهواز در روزهای آینده گفت: شهر اهواز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه صاف و غبارآلود در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید با حداکثر و حداقل دمای ۴۸ و ۳۰ و ۴۶ و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------