چرا شهرداری برای نظام خدمات جامع سلامت شهری هنوز کاری نکرده است؟



   اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی  ,رحمت اله حافظی

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت در شبهای قدر تشکر کرد و گفت: نسبت به عدم استقرار نظام خدمات سلامت شهری بر اساس برنامه پنج ساله دوم به شهرداری انتقاد دارم و تذکر می دهم.

 به گزارش  خبرآنلاین؛ رحمت اله حافظی در تذکر پیش از دستور جلسه علنی امروز شورای شهر تهران گفت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نهادهای امنیتی و نظامی به دلیل شناسایی تیم های ترور و برقراری امنیت در شبهای قدر و پاسخ قاطع به حملات تروریستی اخیر شهر تهران که گوشه ای از اقتدار ملی کشور را به نمایش گذاشتند، تشکر می کنم و به عوامل داعش اعلام می کنیم که اربابان بی خرد و بی دین شما همچنان به رقص شمشیر مشغولند و با سوء استفاده از احساسات دینی، شما را به ورطه نابودی و هلاکت می افکنند.

 

وی ادامه داد: به خود آیید که به ابرازی برای دستیابی به مطامع شیطانی آنان تبدیل شده اید و آخر سخن اینکه ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.

 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران معطوف به بند (ب) ماده 111 برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران و عدم اجرای آن توسط شهرداری، تاکید کرد: در این بند آمده است، در راستای استقرار نظام خدمات جامع سلامت شهری با تاکید بر عوامل تعیین کننده اجتماعی سلامت، شهرداری با نهادهای ذی ربط از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری و بر اساس برنامه عملیاتی و شاخص هایی که طی سال اول برنامه تدوین و به تایید شورا می رساند، نسبت به ایفای نقش خود در کنار سایر نهادهای مسئول اقدام کند.

 

حافظی همچنین گفت: از برنامه پنج ساله دوم شهرداری سه سال گذشته است اما هنوز برنامه عملیاتی و شاخص های مربوطه در این خصوص به شورا ارسال نشده، از ریاست شورا درخواست می شود این تذکر را به شهردار ابلاغ کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------