محکومیت یکی از قضات پرونده کهریزک به 15 سال حبس



  اخباراجتماعی ,خبرهای   اجتماعی ,پرونده کهریزک

سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت یکی از قضات پرونده کهریزک به 15 سال حبس خبر داد.

 به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری به عنوان رییس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در شبکه‌های مجازی مطرح شده که «ع.الف - ح .ف» یکی از قضات در پرونده کهریزک به اتهام فساد اقتصادی بازداشت شده است؟ گفت: این فرد دو پرونده دارد، یکی هنوز به نتیجه نرسیده و در دادسراست. در پرونده قبلی وی دو سه اتهام وجود داشت که نسبت به هر کدام محکومیت گرفته و سنگین است، با توجه به اینکه باید اشد مجازات برای وی اجرا شود، برای این فرد حکم 15 سال حبس صادر شده است.

 

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سئوال ایسنا مبنی بر اینکه اقدامات قوه قضاییه در رابطه با حادثه تروریستی اخیر در تهران چه بوده است؟ گفت: وزارت اطلاعات، سپاه و نیروی انتظامی پیگیر مسائل اطلاعاتی آن هستند و کسانی که شناسایی و دستگیر می‌کنند با حکم قوه قضاییه است و اگر هر کدام جرم‌شان ثابت شود قوه قضاییه به آن رسیدگی می‌کند، به طور کلی پیگیری کار اطلاعاتی آن به کمک دستگاه‌های مربوطه است و بخش مجازات آن بر عهده قوه قضاییه است.

 

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه شنیده شده دو نفر از افراد مرتبط با دانیال زاده متهم اقتصادی، متواری شدند، آیا این خبر را تایید می کنید، آخرین وضعیت این پرونده در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: تا آنجا که اطلاع دارم یک نفر در رابطه با این پرونده متواری شده است. متهم این پرونده بازداشت است، البته از افراد دیگر تحقیق می شود و هنوز کیفر خواست این پرونده صادر نشده و به دادگاه ارسال نشده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------