واکنش معاون شهردار به سرانجام واگذاری املاک و جابجایی اجباری کارمندان



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی,معاون شهردار

معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران نسبت به تذکرات اعضای شورای شهر واکنش نشان داد.

ایسنا نوشت:ناصر امانی پس از استماع تذکرات اعضای شورای شهر پیرامون مسائل مختلف شهر به پشت تریبون شورا آمد و به انتقادات مطرح شده واکنش نشان داد و با اشاره به تذکر حقانی در خصوص برنامه رمضانی شهرداری گفت: همواره اعضای شورای شهر از شهرداری انتقاد می‌کردند که نتوانسته دستاوردهای خود را به درستی رسانه‌ای و تبلیغ کرده و این برنامه نیز در راستای ارائه گزارش دستاوردهای شهرداری به مردم بوده است.

 

وی گفت: بعد از یک سال بمباران تبلیغاتی علیه شهرداری و شهردار تهران که قطعا تا یک سال آتی هم ادامه خواهد داشت این برنامه را بر روی آنتن بردیم. مردم باید از اتفاقات 12 سال اخیر با خبر شوند و قضاوت در مورد خوب بودن یا نبودن برنامه با افکار عمومی است.

 

وی گفت: وزارتخانه‌های مختلفی پول می‌دهند و از صدا و سیما وقت می گیرند تا به مردم گزارش دهند. توقع داشتیم از این کار شهرداری تشکر شود.

 

معاون برنامه ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران در واکنش به تبدیل پارکینگ جنب بیمارستان پارسیان نیز با بیان اینکه این پارکینگ کاربری فضای سبز دارد افزود: ما نمی‌خواهیم این زمین را به میدان میوه و تره بار تغییر دهیم بلکه می‌خواهیم آن را به فضای سبز بدل کنیم.

 

امانی با بیان اینکه این زمین متعلق به شهرداری است و به بیمارستان مذکور اجاره داده شده بود گفت: مدت زیادی است که زمان اجاره این زمین به پایان رسیده و حتی یک ریال نیز اجاره بها نگرفتیم و جالب است که در این مدت از جاهای مختلف در مورد این بیمارستان با من تماس گرفتند، نمی‌دانم در پشت این بیمارستان چه خبر است؟.

 

وی گفت: جابجایی کارمندان جزء اختیارات معاونین است. این توقع بیجایی است که از یک معاون بخواهیم مدیری که با مجموعه هماهنگ نیست و یا ضعف عملکرد دارد را جابجا نکند.

 

امانی خطاب به جدیدی نیز با بیان اینکه قالیباف با حضور در صحن علنی گزارش یک و نیم ساعته‌ای از وضعیت واگذاری املاک ارائه داده است گفت: شاید بتوان گفت که گزارش ایراد داشته یا قانع نشدیم اما اینکه به کل منکر حضور شهردار شویم، جای سوال است.

 

وی گفت: با درخواست قالیباف قوه قضاییه به وضعیت املاک ورود پیدا کرده و حتی یک شعبه نیز برای بررسی تعیین کرده است. یک هیات کارشناسی 50 نفره از طرف قوه قضاییه مامور شدند که املاک مورد ادعا را کارشناسی مجدد کرده و به جاهای خوبی نیز رسیده‌اند و از قوه قضاییه می‌خواهیم با انتشار گزارش خود ابهامات را رفع کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------