«مرتضی تبریزی» به استقلال می‌آید/ «مارکوس نیومایر» آلمانی جایگزین جباروف



اخبار,اخبار ورزشی,مرتضی تبریزی و مارکوس نیومایر

مرتضی تبریزی و مارکوس نیومایر به زودی در استقلال حضور خواهند یافت.

به گزارش ورزش سه، مرتضی تبریزی طی سال های گذشته همواره تا یک قدمی عقد قرارداد با استقلال پیش رفته اما هیچگاه این انتقال نهایی نشده است.

 

مهاجم ذوبی ها دوباره با شروع فصل مد نظر استقلال قرار گرفت اما باز هم مدیران استقلال موفق به دریافت رضایت نامه این بازیکن نشدند اما حالا با عدم حضور تیام مجددا به سراغ تبریزی رفتند و حالا شنیده ها حاکی از این است که تبریزی فاصله زیادی تا استقلال ندارد.

 

اما دیدار روز پنجشنبه دو تیم در اصفهان باعث شده تا انتقال احتمالی این بازیکن به هفته آینده موکول شود تا تبریزی قبل از حضور در استقلال، برای آخرین مرتبه برابر تیم آینده خود بازی کند.

 

استقلال در خط حمله ضعف های زیادی دارد و مسئولان این تیم امیدوار هستند این ضعف ها با حضور دومین گلزن برتر فصل گذشته فوتبال ایران برطرف شود و این ستاره ذوب آهنی مشکلات خط حمله این تیم را در لیگ برتر مرتفع کند.

 

نیومایر آلمانی جایگزین جباروف می‌شود

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال با اعلام خبر حضور این بازیکن آلمانی در تهران به سایت باشگاه اظهار داشت:پس از پیشنهاد سرمربی تیم، مذاکرات ابتدایی با «مارکوس نیومایر» آغاز شده و این بازیکن جهت حضور در تست پزشکی وارد تهران می شود و در صورت موفقیت در تست های پزشکی، قرارداد او با استقلال به امضا می رسد.

 

نیومایر فوتبال خود را در تیم های پایه منچستر یونایتد آغاز کرد و سپس راهی دویسبورگ در فوتبال آلمان شد. این هافبک آلمانی بعد از حضور در فوتبال آلمان، حضور در سطح اول فوتبال سوئیس و ترکیه را تجربه کرد و فصل گذشته نیز در سوپر لیگ ترکیه حضوری فعال و موثر داشت.

 

این بازیکن قرار است جایگزین هافبک ازبکستانی فصل پیش شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------