فتحی: توانستیم ۶۷۵ هزار دلار را برای استقلال حفظ کنیم/ جدایی گرو و نیومایر مشخص نیست



اخبار,اخبار ورزشی,فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید این باشگاه با پیروزی در پرونده یازالده گومز توانسته از زیر پرداخت غرامت ۶۷۵ هزار دلاری کمر خالی کند.

به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ابتدا و پیش از هرچیز پیروزی قاطع مقابل صنعت نفت آبادان را تبریک می‌گویم.

 

وی درباره پیروزی استقلال در پرونده یازالده گومز توضح داد: در دعوتنامه این بازیکن مبلغ، تاریخ و آپشن‌های قراردادش ذکر شده بود که فیفا این گونه دعوتنامه‌ها را پیش قرارداد تلقی می‌کند و اغلب به سود بازیکن رای می‌دهد اما با کمک وکلای برجسته معاونت ورزشی باشگاه این پرونده به سود استقلال به پایان رسید و ۶۷۵ هزار دلار برای باشگاه استقلال حفظ شد. البته این بازیکن ۱۰ روز فرصت دارد که به دادگاه عالی ورزش شکایت کند که ان‌شاءالله با دفاعیات خوب ما در آن دادگاه هم پیروز خواهیم شد.

 

فتحی درباره لیست ورودی و خروجی این تیم برای نیم فصل گفت: برای نیم‌فصل و با هماهنگی کادرفنی، نقاط ضعف و خود را پوشش خواهیم داد و برای کامل کردن آن‌ها اقدام خواهیم کرد تا تیم قدرتمندی راهی نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا شود. البته هنوز لیستی در این خصوص سرمربی تیم به ما ارائه نداده است.

 

وی درباره جدایی نویمایر و گرو تصریح کرد: سرمربی تیم هنوز درباره لیست خروجی و ورودی های تیم صحبتی انجام نداده است و پس از اعلام شفر ما در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

 

فتحی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مربی جدیدی به کادرفنی استقلال اضافه شود، گفت: باید کادرفنی در این زمینه صحبت کند و در نهایت تصمیم گیری کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------