علیرضا منصوریان: دو بازیکن جدید می‌گیریم



اخبار,اخبار ورزشی,علیرضا منصوریان

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با احترام به باشگاه‌هایی که تا پیش از این در آن کار می‌کردم باید بگویم تازه یک ماه و نیم است احساس مربیگری می‌کنم.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اصلی ترین هدف ما برای نیم فصل دوم ترمیم جایگاه تیم است.

 

وی افزود: به خوبی می دانیم تیم ذوب آهن در جایگاهی قرار ندارد که در شان آن باشد. هدفگذاری ما این است که ابتدا و در آغاز نیم فصل دوم جایگاه تیم را ترمیم کرده و بعد از آن به فکر صعود به رده‌های بالاتر در جدول باشیم. 

 

سرمربی ذوب آهن بیان داشت: برای نیم فصل دوم تنها دو خرید داریم که با این بازیکنان جدید نقاط ضعف تیم را ترمیم می کنیم. لیست خروجی نداریم و تنها بازیکنی که در نیم فصل دوم ما را همراهی نمی‌کند رحیم زهیوی است که دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شده است.

 

وی بیان داشت: در پست چند بازیکن جوان هم تغییراتی ایجاد کردیم که قطعا هم به آینده فوتبالی آنها کمک خواهد کرد و هم باعث می شود روند تیم ما بهبود پیدا کند.

 

منصوریان در ادامه بیان داشت: با احترام به سایر باشگاه‌هایی که پیش از این در آنها مربیگری کرده‌ام باید بگویم تازه یک ماه و نیم است که احساس یک مربیگری کامل و خوب به من دست داده است. خوشحالم از این که امروز در یک باشگاه منظم و با ساختار مثل ذوب آهن کار می‌کنم و تنها دغدغه من طراحی و اجرای تمرین است. خوشحالم از این که امروز دغدغه هتل، زمین تمرین، آب خوردن کنار زمین، تغذیه بازیکن، چانه زدن با بازیکن سر پول و قرارداد، اسپانسر و... را ندارم. خوشحالم از این که امروز حتی می توانم تمرین تیم زیر نور انجام گیرد و خوشحالم از این که کار کردن در شرایط حرفه ای را تجربه می‌کنم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------