سرمربی تیم ملی اسپانیا: ایران تیمی است بزرگ با ایده‌های روشن



اخبار,اخبار ورزشی,فرناندو هیرو

فرناندو هیرو سرمربی اسپانیا بعد از پیروزی ۱-۰ تیمش مقابل ایران که در دیداری سخت و مصافی دشوار بدست آمد در مصاحبه با تلویزیون اسپانیایی تله‌سینکو ایران را تیمی بزرگ با ایده‌های روشن دانست.

به گزارش ورزش سه، در دیدار روز چهارشنبه‌ی ایران و اسپانیا تک‌گل دیه‌گو ‌کاستا کافی بود تا لاروخا در کازان آرنا جمع امتیازهای خود را به عدد ۴ برساند و درحالیکه یک بازی دیگر از مرحله‌ی گروهی در پیش دارد، در کنار پرتغال صدرنشین گروه B باشد.

 

لاروخا در بازی آخر خود در این گروه روز دوشنبه به مصاف مراکش خواهد رفت و حالا بخت بسیار زیادی برای صعود از مرحله‌ی گروهی دارد. هیرو در مصاحبه‌ی خود می‌گوید بازی با ایران نشان داد که بازی در این تورنمنت چقدر دشوار خواهد بود.

 

هیرو می‌گوید " در جام جهانی هیچکس راحت پیروز نمی‌شود. پیروزی مقابل ایران همانقدر که انتظار داشتیم سخت بود. وقتی بازی بارها و بارها متوقف می‌شود، بازگشتن به ریتم و ضرباهنگ مناسب برای تیم دشوار می‌شود. ما بعد از پایان نیمه‌ی اول بعضی نکات را اصلاح کردیم و بعد از گلی که به ثمر رساندیم، بهتر شدیم "

 

کمتر کسی انتظار داشت رقابت در گروه B جام جهانی تا این حد نزدیک باشد. ولی ایران به رهبری کارلوس کی روش روز چهارشنبه در بخش اعظم بازی، لاروخا را آزار داد تا ثابت کند رقابت در این گروه تنها به کشمکش دو غول اسپانیا و پرتغال خلاصه نخواهد شد. از این گروه ایران، اسپانیا و پرتغال همچنان برای صعود به مرحله‌ی دوم شانس دارند و هیرو در مصاحبه‌ی خود می‌گوید این نشان‌دهنده‌ی قدرت جام جهانی روسیه است.

 

هیرو می‌گوید " در این جام همترازی تیم‌ها در بالاترین سطح است. ایران تیمی است بزرگ با ایده‌های روشن. کی روش هفت سال است با تیمش کار کرده و بازی در مقابل آنها برای هیچ تیمی ساده نخواهد بود "

 

اسپانیا در آخرین بازی گروهی خود به مصاف مراکش می‌رود. لاروخا پیش از این به صورت رسمی تنها دو بار، آن هم در جام جهانی ۱۹۶۲ به مصاف مراکش رفته و هر دو بار بر تیم آفریقایی پیروز شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------