ژاپن و سنگال امتیازات را تقسیم کردند



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تیم ملی ژاپن و سنگال

در دور دوم از بازی‌های گروه آخر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم‌‌های ملی ژاپن و سنگال به تساوی رضایت دادند.

به گزارش تسنیم، در دومین بازی از شب یازدهم جام بیست‌و‌یکم، امشب (یکشنبه) تیم‌های ملی ژاپن و سنگال از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه اکاترینبورگ به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت.

 

سادیو مانه در دقیقه ۱۱ سنگالی‌ها را پیش انداخت اما اینویی در دقیقه ۳۴ کار را به ژاپنی‌ها به تساوی کشاند تا دو تیم در شرایطی مساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم هم شرایط تقریباً مشابه نیمه اول پیش رفت و سنگالی‌ها در دقیقه ۷۱ دوباره توسط واگوئه پیش افتادند اما برتری‌شان تنها ۷ دقیقه دوام داشت چون تعویض طلایی ژاپنی‌ها، هوندا دوباره کار را به تساوی کشاند.

 

با این نتیجه دو تیمی که دور نخست را با پیروزی پشت سر گذاشتند، ۴ امتیازی شدند و این در حالیست که دو تیم از نظر تفاضل گل هم شرایطی مشابه دارند.

 

در این دیدار که سنگال از نظر موقعیت‌های گلزنی و ژاپن از نظر تملک توپ وضعیت بهتری داشتند، اینوی در دقیقه ۶۸  از ژاپن و نیانگ در دقیقه ۵۹ و سابالی در دقیقه ۹۰ از سنگال کارت زرد گرفتند.

 

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، دو تیم این شانس را دارند که حتی با کسب یک امتیاز از آخرین بازی‌شان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

 

ژاپن در آخرین بازی‌اش به مصاف لهستان می‌رود و سنگال برابر کلمبیا صف آرایی خواهد کرد.

 

مانه بهترین بازیکن زمین شد

مهاجم نام آشنای لیورپول عنوان بهترین بازیکنان دیدار ژاپن - سنگال را به دست آورد.

 

گل نخست این دیدار را سادیو مانه روی اشتباه دروازه‌بان ژاپن به ثمر رساند و با استمرار بازی خوب خود در این دیدار، بهترین بازیکن شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------