تساوی در جدال کسل کننده فرانسه و دانمارک/ دو تیم راهی مرحله بعد شدند



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تیم ملی فرانسه و دانمارک

در آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی جام بیست‌و یکم در گروه سوم، نمایندگان اروپا صعود و نمایندگان آسیا و آمریکای جنوبی با جام وداع کردند.

به گزارش تسنیم، در آغاز روز سیزدهم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز (سه‌شنبه) تیم‌های ملی فرانسه و دانمارک در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

این اولین بار بود که دانمارک در تاریخ حضورهایش در ادوار مختلف جام جهانی به تساوی بدون گل بسنده می‌کرد. فرانسه هم در شرایطی به این نتیجه و تقسیم امتیازات رضایت داد که بازی هجومی‌تر نسبت به حریف خود ارائه کرد و موقعیت‌های خطرناک گلزنی‌اش و تهدید‌هایی که روی دروازه حریف ایجاد کرد دو برابر قرمزپوشان اسکاندیناوی بود.

 

فرانسه در این بازی که بر توپ و میدان مسلط تلاش زیادی برای گلزنی کرد. بالعکس دانمارکی که می‌‌دانست با یک تساوی هم می‌تواند صعودش را قطعی کند، ترجیح داد ریسک نکند و بیشتر برای بسته نگه داشته دروازه‌اش تلاش داشت تا حمله برای گلزنی.

 

در نهایت دو تیم در گشودن دروازه یکدیگر ناکام بودند تا اولین بازی بدون گل جام جهانی ۲۰۱۸ بعد از انجام ۳۶ دیدار در این تورنمنت به ثبت برسد و از این حیث رکورد جدیدی در تاریخ رقابت‌ها درج شود.

 

در این بازی ماتیاس یورگنسن از دانمارک تنها بازیکنی بود که از داور کارت زرد گرفت.

 

با این نتیجه فرانسوی‌ها با ۷ امتیاز به عنوان تیم اول گروه سوم صعود کردند و باید منتظر رویارویی با تیم دوم گروه چهارم باشند. دانمارک هم با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد و با تیم اول گروه چهار مصاف خواهد داشت. پروی ۳ امتیازی و استرالیای یک امتیازی هم در رده‌های دوم و سوم جام قرار گرفتند و از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

 

کانته بهترین بازیکن زمین شد

هافبک فرانسوی چلسی به عنوان بهترین بازیکن تیمش در دیدار با دانمارک انتخاب شد.

 

انگولو کانته هافبک دفاعی فرانسه با عملکرد خوب خود در خط میانی تیمش به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------