سرمربی تیم ملی آلمان: شوکه هستم و نمی‌دانم چه بگویم



اخبار,اخبار ورزشی,یواخیم لوو

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان شکست مقابل کره و حذف از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را باور نمی کند.

به گزارش مهر، آلمان در یک اتفاق شگفت انگیز با شکست مقابل کره جنوبی از ادامه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باز ماند. آلمان ها در این بازی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند و سوئد با پیروزی مقابل مکزیک باعث حذف آنها شد.

 

یوآخیم لو پس از بازی گفت: شوکه هستم. شوکه ام زیرا نتوانستیم کره را کنترل کنیم و شکست خوردیم. بازی سوئد با ما همزمان بود برای همین این موضوع روی بازیکنانم تاثیر گذاشته بود، قبل از بازی با آنها صحبت کردم و همه می خواستند به مرحله بعد صعود کنند.

 

لو درباره اینکه از این به بعد چه خواهد کرد توضیح داد: از حالا با بازیکنانم صحبت می کنم و سعی دارم آنها را آرام کنم. فکر می کنم اگر چیزی به آنها بگویم خود را کاملا غیر حرفه ای جلوه داده ام. چند ساعت طول خواهد کشید تا با این موضوع کنار بیایم. حذف از جام جهانی واقعا برایم ناامید کننده است.

 

سرمربی تیم ملی آلمان ادامه داد: این حذف تاثیری روی فوتبال آلمان خواهد داشت؟ نه، اینطور فکر نمی کنم. به نظر من بازیکنان جوان زیادی در این تیم وجود دارند و بعضی از آنها می توانند بازیکنان فوق العاده ای شوند. این اتفاق برای کشور های دیگر هم رخ داده است. ما تنها باید از این اتفاق درس بگیریم و به جلو حرکت کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------