برانکو: کی‌روش از خود بی‌خود شده و ترسیده است



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو ایوانکوویچ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات اخیر سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران پاسخ محکمی داد.

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ که از چند روز گذشته تمرینات پرسپولیس را برای فصل جدید استارت زده است، در مورد اتهاماتی که کارلوس کی‌‌روش متوجه او ساخته و گفته است که سرمربی سرخپوشان در راه‌ آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ سنگ‌اندازی کرده، به روزنامه «jutarnji list» چاپ زاگرب گفت: از آنجایی که می‌دانم کی‌روش از کدام کشور آمده است، انجام چنین کاری از سوی او برایم عجیب نمی‌آید. ما به لحاظ فرهنگی تحصیل‌ کرده‌ایم و من در مورد چنین شخصیتی صحبت نخواهم کرد.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا این حقیقت دارد که بازیکنان پرسپولیس هر موقع که به تیم ملی فوتبال ایران دعوت می‌شدند، نمی‌خواستند اردوی این تیم را ترک کنند؟»، گفت: چنین چیزی حقیقت ندارد. بازیکنان من هر موقع که به تیم ملی دعوت می‌شدند، در اردوی این تیم حاضر می‌شدند. کی‌روش این موضوع را مطرح کرده است تا توجهات را از ناکامی تیم ملی دور کند. تیم ملی ایران در جام جهانی نشان داد که بازیکنان بزرگی دارد، اما متأسفانه مربی برنده‌ای همچون زلاتکو دالیچ نداشت، کسی که بتواند از کیفیت بازیکنانش بهره لازم را ببرد. این برای من داستانی در مورد از دست دادن زمان است.

 

«چطور از تیم شما تنها دو بازیکن در تیم ملی بود؟»، وی در مواجهه با این پرسش نیز اظهار داشت: سیدجلال حسینی، کاپیتان ما نیز باید به تیم ملی دعوت می‌شد، کسی که در بازی با الجزیره گل برتری ما را به ثمر رساند و به صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کمک کرد. اگرچه کی‌روش در نهایت سیدجلال را به تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ دعوت نکرد، چون او از دیدن موفقیت‌های باشگاه‌های ایرانی خوشحال نبود.

 

سرمربی سرخپوشان تهرانی که رابطه خیلی خوبی هم با زلاتکو دالیچ دارد، در تمجید از وی گفت: دالیچ پس از بازی کرواسی و آرژانتین – دیداری که به برتری ۳ بر صفر کرواسی انجامید – دو پیشنهاد از آسیا دریافت کرده است. همچنین در ایران همه انتظار دارند که با رفتن کی‌روش، دالیچ جانشین او شود، به همین خاطر کی‌روش از خود بی‌خود شده و ترسیده است. برای ما کروات‌ها، بزرگ‌ترین مشکل‌مان پاسپورت‌هاست. وقتی پرتغال بدون رونالدو را با تیم کرواسی که با ایسلند بازی می‌کند، مقایسه کنید، ما بهتر از آنها هستیم.

 

وی همچنین به سایت تی پورتال کرواسی گفت: این اولین بار نیست که کی‌روش دست به چنین کارهایی می‌زند. او مقابل هر مربی بادانشی که در ایران هست، چنین رفتاری از خود نشان داده است، از جمله کرانچار. نمی‌دانم او دنبال چیست و منظورش را از چنین رفتارهایی متوجه نمی‌شوم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------