آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

شانس فغانی برای قضاوت در فینال جام جهانی بالا رفت



اخبار,اخبار ورزشی,علیرضا فغانی

شانس فغانی برای قضاوت در فینال بالا رفت.

به گزارش نود، مرحله‌ی یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حالی به پایان رسید که علیرضا فغانی داور خوب کشورمان با قضاوت خوب خود در بازی دو تیم فرانسه و آرژانتین همچنان یکی از بخت‌های اصلی قضاوت فینال جام بیست و یکم است.

 

دیشب در آخرین بازی مرحله‌ی یک هشتم نهایی جام جهانی اتفاقی افتاد که شانس فغانی را برای قضاوت در فینال جام جهانی بالا برد. با حذف شدن کلمبیا توسط انگلستان، از بین ۴ تیم اروپایی‌ای انگلستان، سوئد، روسیه و کرواسی که در یک طرف جدول  یک چهارم نهایی جام قرار دارند، یک تیم به فینال جام جهانی می‌رسد. معمولا، نه همیشه در فینال‌های جام‌های جهانی که حداقل یکی از تیم‌هایی که به فینال رسیده از قاره‌ی اروپا بوده، داوری که فینال را قضاوت کرده غیر اروپایی بوده است. 

 

بر همین اساس و با توجه به اینکه حداقل یک تیم اروپایی در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ حضور دارد، فغانی در مقایسه با "بیورن کویپرس" هلندی رقیب اصلی‌خودش برای قضاوت فینال جام جهانی، شانس بالاتری دارد که تبدیل به اولین داور آسیایی‌ای شود که فینال جام جهانی را سوت زده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------