«بوفون» به پاری سن ژرمن پیوست



اخبار,اخبار ورزشی,بوفون

اسطوره دروزاه‌‌بانی ایتالیا به پاری سن ژرمن پیوست.

به گزارش ایسنا به نقل از اکسپرس، جان‌لوئیجی بوفون دروازه‌بان با سابقه ایتالیایی که ۴۰ سال سن دارد تصمیم گرفت برای یک سال دیگر به فوتبال بازی کردن ادامه دهد و پاری سن ژرمن را به عنوان مقصد آتی خود انتخاب کرد.

 

بندی در قرارداد بوفون است که باعث می‌شود در صورت توافق طرفین این قرارداد برای یک سال دیگر تمدید شود.

 

بوفون بعد از امضای قرارداد گفت: برای اولین بار خارج از کشورم بازی خواهم کرد پس باید تیم متفاوتی باشد که من را به این تصمیم متقاعد کند. پاری سن ژرمن باشگاه جاه‌طلب و بزرگی است و خوشحالم که با تمام توان و انرژی در خدمت این تیم خواهم بود.

 

بوفون: پیوستن به PSG برایم افتخاری بزرگ است/ پروژه جاه‌طلبانه پاری‌سن‌ژرمن مرا متقاعد کرد

سنگربان سابق تیم ملی ایتالیا که با پایان قراردادش با یوونتوس به ۱۷ سال حضورش در بیانکونری پایان داد، به سایت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفت: پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن برایم افتخاری بزرگ است. من برای اولین بار در دوران بازیگری‌ام کشورم را ترک می‌کنم و تنها یک پروژه جاه‌طلبانه مانند پروژه پاری‌سن‌ژرمن می‌توانست مرا متقاعد کند که چنین تصمیمی بگیرم.

 

بوفون ۴۰ ساله ادامه داد: از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و رئیس آن به خاطر اعتمادی که به من نشان داده‌‌اند، قدردانی می‌کنم. پاری‌سن‌ژرمن در این چند سال اخیر واقعاً پیشرفت کرده است. این تیم، تیمی است که توانسته به قلب مردم نفوذ کند. من با خودم، تمام انرژی، تجربه و عطشم برای کسب پیروزی را آورده‌ام تا به باشگاه جدیدم برای رسیدن به اهدافش کمک کنم. با کمک هم‌تیمی‌ها و هواداران‌مان ما می‌خواهیم احساساتی فوق‌العاده را نه فقط در استادیوم خودمان بلکه در تمام دنیا منتقل کنیم. ما نماینده شهری فوق‌العاده مانند پاریس هستیم که مردم آن لیاقتش را دارند که این باشگاه را در قله دنیای فوتبال ببینند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------