واکنش احسان حاج صفی به ماجرای خیانت و قلب‌های زرد!



اخبار,اخبار ورزشی,احسان حاج صفی

چند قلب زرد، حواشی بسیاری برای احسان حاجی‌صفی در پانیونیوس ساخته بود.

به گزارش ایلنا، نگاه بدبینانه به قلب‌های زرد در پست اینستاگرامی حاجی‌صفی، پیشنهاد آاک آتن به مسعود شجاعی بود. مساله‌ای که در آن بزرگنمایی شد و رسانه‌های یونان حتی لقب خائن را به حاجی‌صفی دادند. حاج صفی در واکنش به این حواشی و شرایط خود در پانیونیوس به صحبت پرداخته است.

 

چند قلب زرد و یکی دو جمله درباره مسعود شجاعی کلی برای تو حاشیه درست کرد. به تو لقب خائن دادند و از پست اینستاگرامی‌ات انتقاد کردند. اصل ماجرا چه بود؟

 من اصلا پستی در اینستاگرام منتشر نکردم که بخواهم از مسعود یا بازیکن دیگری حمایت کنم. نمی‌دانم این اخبار از کجا بیرون می‌آیند و مهم‌تر اینکه منتشر می‌شوند. اگر این حواشی ساخت رسانه‌های یونان باشد که بخواهند مرا خراب کنند حتما پیگیری می‌کنم و تا آخر پای ماجرا می‌ایستم. باید ببینم چه کسی با من مشکل دارد و دلیلش چیست.

 

در اخبار منتشر شده نوشته‌اند باشگاه پانیونیوس و هوادارانش با تو، آن هم به دلیل حمایت از شجاعی مشکل دارند و به همین دلیل از رفتارت انتقاد کرده‌اند. واقعا همینطور است؟

 به هیچ وجه. دوست دارم بیایید یونان و برخورد هواداران پانیونیوس را با من ببینید. من نه مشکلی با باشگاه دارم و نه هواداران. فقط سر تمرین می‌روم و بر‌می‌گردم. آنها هم مثل قبل از من حمایت می‌کنند.

 

اما گفته شده که هواداران با تو مشکل دارند و لفظ خائن را درباره‌ات به کار برده‌اند.

 من خائن نیستم و به پانیونیوس هم خیانتی نکرده‌ام. نمی‌دانم این کلمه خائن از کجا در آمده. فکر می‌کنم هدف نویسنده و سایت مورد نظر این بوده که رابطه مرا با باشگاه پانیونیوس خراب کند. البته که تیر آنها به سنگ خورد چون نه تنها هواداران اعتراضی به من نکرده‌اند که حمایت‌شان بیشتر از قبل هم شده.

 

پس به کار بردن چند قلب زرد در پست‌های اینستاگرامی‌ات نشانه چیست؟

 قلب‌های زرد را برای سپاهان می‌گذارم. یکی دو تا هم نه، همیشه از 5 قلب زرد استفاده می‌کنم.

 

چرا 5 قلب‌؟

 به خاطر 5 قهرمانی سپاهان در لیگ برتر. این قلب‌ها ربطی به آاک و مسعود شجاعی نداشت. تازه تعجب می‌کنم که می‌گویند حاجی‌صفی پست گذاشته و آن را حذف کرده. ضمن اینکه اگر به پست‌های اینستاگرامی من نگاه کنید، در این ماه‌های اخیر همیشه از دو قلب آبی و قرمز استفاده کرده‌ام چون رنگ پیراهن پانیونیوس تلفیقی از رنگ‌های آبی و قرمز است.

 

بگذریم، شرایطت در پانیونیوس چطور است؟ انگار دوباره روند صعودی را آغاز کرده‌اید؟

 از شرایط خودم که راضی هستم و کادر فنی هم چنین نظری دارند. از نظر تیمی هم 3 بازی است که خوب نتیجه می‌گیریم و روی نوار موفقیت گام برمی‌داریم. آن هم پس از چند بازی که بدشانس بودیم و نمی‌توانستیم نتیجه بگیریم. الان هم با اختلاف امتیاز کم که می‌توانیم جبران کنیم در رده پنجم جدول قرار داریم.

 

در کنار جنجال بزرگ قلب‌های زرد، خبر جدایی تو از پانیونیوس هم شنیده شده. رسانه‌های یونان مدعی‌اند تو در ژانویه به المپیاکوس یا پائوک سالونیکا می‌روی. این اخبار را تایید می‌کنی؟

 این دو تیم جزو تیم‌های مطرح و پرافتخار فوتبال یونان محسوب می‌شوند. من یک فصل و نیم دیگر با پانیونیوس قرارداد دارم و باید ببینم شرایط چطور پیش می‌رود. اگر پیشنهاد این دو تیم مناسب باشد و شرایط هم قابل قبول، شاید پاسخ مثبت بدهم. البته همه اینها باید با هماهنگی باشگاه پانیونیوس باشد.

 

کریم انصاری فرد یکی از دوستان صمیمی تو است. فکر می‌کنم از حدود 13، 14 سالگی کنار هم در رده‌های مختلف ملی بازی کرده‌اید. هم او را می‌شناسی و هم سایر مهاجمان لیگ یونان که مدعی کسب عنوان آقای گلی هستند. به نظرت کریم در این رقابت شانه به شانه موفق می‌شود؟

 من همیشه با کریم و مسعود در ارتباط هستم. مربی قبلی المپیاکوس زیاد به کریم بها نمی‌داد اما با تغییر کادر فنی فرصت بیشتری در اختیار او قرار گرفت. کریم هم نهایت استفاده را کرد و 7 گل برای المپیاکوس به ثمر رساند. البته مهاجمان مطرحی در لیگ یونان حضور دارند اما کریم می‌تواند با آنها رقابت کند و در نهایت کفش طلا را به دست بیاورد.

 

از مسعود شجاعی خبر‌ داری؟ می‌دانی به کدام تیم می‌رود؟

 تا جایی که من می‌دانم او برای تمرین و حفظ آمادگی بدنی به اسپانیا رفته و در اردوی لاس‌پالماس حضور دارد. نمی‌دانم چه شرایطی برای او رقم می‌خورد اما اگر هم با آن تیم قرارداد ببندد فوق‌العاده می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------