«امیر حسین فتحی» مدیرعامل باشگاه استقلال شد



اخبار,اخبار ورزشی,امیرحسین فتحی

فتحی به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با توجه به بحث تغییرات و استعفای افتخاری از مدیر عاملی باشگاه استقلال، در همین راستا اعضای هیئت مدیره امروز جلسه ای را تشکیل دادند و در این مدیر عامل جدید این باشگاه هم انتخاب شد.

 

امیر حسین فتحی به عنوان مدیر عامل جدید جانشین افتخاری شد و در ادامه راه ریاست باشگاه استقلال را عهده دار خواهد بود.

 

رئيس هيئت مديره استقلال انتخاب شد

ملكى به عنوان رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال منصوب شد.

 

===

 

امیرحسین فتحی عضو تازه وارد هیات مدیره استقلال شنبه به عنوان سرپرست جدید استقلال معرفی خواهد شد. فتحی از مدیران بازنشسته شهرداری بوده و رابطه نزدیکی با افتخاری مدیرعامل مستعفی استقلال و سلطانی فر وزیر ورزش دارد و از همین رو با پیشنهاد افتخاری و موافقت وزیر به هیات مدیره آبی ها راه یافت.

 

نکته جالب اینکه فتحی اخیرا با حکم حسن کریمی مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بعنوان معاون این شرکت انتخاب شد و بعد از آن به عضویت هیات مدیره استقلال در آمد. وی در اولین اظهارنظر خود پس از انتخاب بعنوان عضو پنجم هیات مدیره علت اصلی انتخابش را حل و فصل مشکلات مالی این باشگاه دانست.

 

فتحی چندی پیش جایگزین دکتر قریب در هیات مدیره باشگاه استقلال شد. در سابقه مدیریتی آقای فتحی، ۵۴ ساله، معاونت حقوقی و بین الملل باشگاه استقلال، ریاست کمیته انضباطی، کمیته حل اختلاف و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، مدیرعاملی باشگاههای فرهنگی – ورزشی بهمن و عقاب و ریاست هیات مدیره باشگاه برق تهران، عضو هیات مدیره، قائم مقام و معاونت اداری و مالی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، دبیر کمیته فنی فدراسیون فوتبال و معاونت حقوقی و بین الملل اتحادیه فوتبال باشگاههای ایران دیده می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------