آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

صدرنشینی والیبالیست‌های جوان ایران با پیروزی بر کره جنوبی



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی والیبال جوانان

تیم ملی والیبال جوانان ایران از دور گروهی قهرمانی آسیا مقتدرانه از سطح کره جنوبی گذشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های والیبال جوانان آسیا امروز(دو شنبه) و از ساعت ۱۵:۳۰ تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش از دور گروهی در حالی برابر کره‌جنوبی قرار گرفت که با توجه به پیروزی دو تیم در دیدار نخست این بازی حکم صدرنشینی را داشت که در پایان والیبالیست‌های جوان ایران موفق شدند همانند دیدار نخست برابر چین این بار هم با نتیجه قاطع سه بر صفر به پیروزی برسند و با دو برد قاطع به عنوان تیم نخست از گروه A راهی دور بعدی شود.

 

شاگردان بهروز عطایی ست های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۹ به سود خود به پایان بردند تا با کسب دو پیروزی برابر تیم‌های قدرتمند چین و کره جنوبی برای دیگر مدعیان خط و نشان بکشند.

 

والیبالیست های ایران پس از ایستادن در صدر گروه نخست و راهیابی به دور حذفی فردا استراحت خواهند داشت تا پس از معلوم شدن حریفشان روز چهارشنبه به میدان بروند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------