فتحی: در سخت‌ترین شرایط مسئولیت استقلال را پذیرفتم/ عیادتم از پادووانی عیادتِ بدون عکاس بود!



اخبار,اخبار ورزشی,امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: شاید در یکی از سخت‌ترین مقاطع قبولی باشگاه استقلال در چند دهه اخیر را بنده پذیرفته‌ام و امیدوارم بتوانم با کمک اعضای هیات مدیره و نمایندگان رسانه‌ها کار را به خوبی پیش ببرم.

امیر حسین فتحی در گفت و گو با رادیو ایران در خصوص آخرین وضعیت سید مجید حسینی و قراردادش با ترابوزن ترکیه گفت:من هم خبر دقیقی ندارم و خبر من محدود به اخبار رسانه‌ها است. او یک رفتار غیر حرفه‌ای را انجام داده چه برسد به حضور در تست پزشکی، حسینی تمرینات ما را ترک کرده و به همین دلیل شب گذشته نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال زدم و اعلام کردم این عمل او هم برای خودش و باشگاه ترابوزن ترکیه عواقب سختی خواهد داشت.امروز هم با دوستانم در فدراسیون فوتبال مشورت‌هایی را انجام دادم و جهت پیگیری حقوق باشگاه بسیار جدی هستم. موضوع از همه جهت در حال بررسی است و امیدوارم سید مجید حسینی جواب خوب کشورمان به باشگاه استقلال برگردد و برای تیم بازی کند.

 

وی در خصوص گلایه‌های پادووانی و اینکه قرار است وی دستیار شفر شود گفت: البته شرایط فیزیکی پادووانی در مسابقات و کنار زمین مهیا نیست. من هفته گذشته به همراه دکتر نوروزی از وی بازدید کردم،البته از بازدیدهای بدون عکس که هیچ علاقه‌ای به این حوزه ندارم.او در حین مسابقه برای استقلال مصدوم شده و امیدوارم هر چه سریعتر سلامتی او به دست بیاید. سلامتی او از همه چیز مهمتر است و سپس در مورد حضورش در کادر فنی و سرپرستی امیدواریم اتفاق خوبی رقم بخورد.

 

سرپرست جدید استقلال در خصوص حضورش در این باشگاه و روزهای سخت خود گفت: شاید در یکی از سخت‌ترین مقاطع قبولی باشگاه استقلال در چند دهه اخیر را بنده پذیرفته‌ام. امیدوارم بتوانم با کمک اعضای هیات مدیره و نمایندگان رسانه‌ها کار را به خوبی پیش ببرم.

 

وی در خصوص کارنامه ورزشی خود گفت: من سه دهه است که در فوتبال حضور دارم، از سال 68 تا 76 به صورت متوالی مسئولیت کمیته انضباطی، استیناف،سرپرستی تیم های ملی و مسئولیت کمیته های فوتبال را بر عهده داشتم، چند سالی هم در هیات مدیره اماکن ورزشی بودم،مدتی در هیات مدیره باشگاه بهمن بودم و در باشگاه استقلال مسئول معاونت حقوقی باشگاه بودم.

 

فتحی در خصوص شایعه تغییر مدیر ورزشی و معاون ورزشی باشگاه گفت: هیچ تغییری در باشگاه رخ نداده است، آقای توفیقی قبل از انتصاب من استعفا کرده بود و من هنوز او را در باشگاه ندیده‌ام و به باشگاه نیامده است، اگر چه چند بار تلفنی با هم صحبت کردیم ولی چیزی به من نگفته است.من برای اینکه هفته حساسی در پیش داریم و ثبت قراردادها صورت بگیرد، از آقایان مباشری، رضایی فر و مانوسی فر کمک گرفته‌ام تا ان شاالله بتوانیم کار را به خوبی جلو ببریم.

 

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه چه برنامه ای برای تیم های پایه این باشگاه دارد یا خیر گفت: به نکته خوبی اشاره کردید، شاه بیت برنامه من در این حوزه خواهد بود، اجازه بدهید این هفته کار را خوب پیش ببریمۀ وقتی در هیات مدیره هم بودم با سایر اعضا در این زمینه صحبت کردم، هم در بعد فنی و هم اخلاقی برنامه‌های خوبی خواهیم داشت. مطمئن باشید این حوزه فعال خواهد شد و باشگاه از دسترنج خودش بهره مند خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------