تاج: رای علی کریمی ارتباطی به ملاقاتش با من ندارد/ کریمی هیچ عذرخواهی از من نکرد



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی تاج

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که رأی صادر شده علی کریمی در شکایت این مربی از باشگاه نفت ارتباطی به ملاقات آنها نداشته است.

به گزارش تسنیم، مهدی تاج در خصوص اینکه برخی می‌گویند محکومیت باشگاه نفت تهران به پرداخت غرامت دو میلیارد و دویست میلیون تومانی بی‌ارتباط با جلسه او با کریمی و عذرخواهی سرمربی پیشین نفت نبوده، اظهار داشت: رأی صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت علی کریمی کاملاً قانونی بوده و ارتباطی به ملاقاتش با من ندارد. کریمی در آن جلسه هیچگونه عذرخواهی از من نکرد. او به جلسه آمد، صحبت‌هایی در خصوص برخی مسائل داشت و ما هم توضیحاتی دادیم.

 

وی تصریح کرد:  رأی کریمی منطبق با قوانین فیفاست و هر کسی که در فوتبال حضور و کوچکترین اطلاعی از قوانین داشته باشد، می‌داند که فسخ یک طرفه عواقبی دارد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اینکه رأی کریمی را به ملاقات او با من ارتباط می‌دهند، کاملاً تکذیب می‌کنم و باید بگویم این رأی مطابق با قانون بوده است. این حق هم برای باشگاه نفت وجود دارد که به این رأی اعتراض کند.

 

تاج خاطرنشان کرد: از تمام افرادی که نکته‌ای به ذهنشان می‌رسد می‌خواهم مسائل را به ما انتقال بدهند و فدراسیون فوتبال از این موضوع استقبال می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------