گریزمان یک گام دیگر به بارسلونا نزدیک شد



اخبار,اخبار ورزشی,گریزمان

بارسلونا در تلاش است که مهاجم فرانسوی اتلتیکو را به عنوان نخستین خرید تابستانی خود در سال ۲۰۱۸ معرفی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا پس از جدایی نیمار از تابستان به دنبال یک جایگزین مناسب برای این بازیکن بود اما این اتفاق نیفتاد. گزینه‌های اصلی برای این پست کوتینیو (مهاجم لیورپول) و دمبله (بازیکن دورتموند) بود. سپس نام آنتوان گریزمان شنیده شد. با این حال باشگاه لیورپول اجازه نداد که مهاجم برزیلی، این تیم را ترک کند، دورتموند قیمت بالایی برای دمبله در نظر گرفت و گریزمان نیز به خاطر محرومیت تیمش توسط فیفا (اتلتیکو تا زمستان نمی‌تواند با بازیکن جدید قرارداد امضا کند) منصرف شد.

 

بارسا باز هم برای تابستان آینده کوتینیو، گریزمان و یری مینا (بازیکن پالمیراس) را مد نظر قرار داده است و با این حال به نظر می‌رسد که مهاجم فرانسوی اتلتیکو بیشترین شانس را برای حضور در تیم کاتالانی دارد.

 

ارزش این بازیکن مشخص است. او که در تابستان، ارزشش به ۲۰۰ میلیون یورو رسید اکنون باز هم به قیمت قبلی بازگشته و بارسا برای جذب مهاجم فرانسوی تنها باید ۱۰۰ میلیون یورو هزینه کند. خوسپ ماریا بارتومئو رییس باشگاه تیم کاتالانی اخیرا در بارسلونا با خانواده گریزمان صحبت کرد. این اتفاق در جریان یک ناهار در رستورانی واقع در بارسلونا رخ داد.

 

از طرفی آبی اناری‌ها پیش از این از تیم مادریدی بازیکن جذب کرده بودند. آردا توران در سال ۲۰۱۵ اتلتیکو را ترک و به بارسا پیوست. در این شرایط بارسلونا می‌خواهد گریزمان را به عنوان نخستین خرید تابستانی خود در سال ۲۰۱۸ اعلام کند.

 

اظهارات اخیر دیگو پابلو سیمئونه نیز به جدایی احتمالی مهاجم فرانسوی اشاره داشت. سرمربی اتلتیکو مادرید گفت: اگر گریزمان از من بخواهد در یک تیم بزرگ بازی کند مانعش نمی‌شوم.

 

البته بارسلونا یک رقیب بزرگ در این زمینه دارد. منچستریونایتد نیز خواهان ستاره اتلتیکو است. با این حال بارسا یک گام جلوتر از تیم انگلیسی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------